י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פתח לאחרים?

"איזה מלך": בגוש הימין עוטפים את שיקלי

לאחר שפורסם כי הודיע שהוא מתנגד לכניסה לממשלת השינוי, בגוש הימין ובגוש נתניהו במיוחד מברכים את מהלכו של עמיחי שיקלי: "נאמן קודם לערכים" | מנגד בגוש השינוי מעכלים: "מי זה?"

"איזה מלך": בגוש הימין עוטפים את שיקלי
עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitousi/Flash90

בעקבות המכתב שבו הביע את התנגדותו לממשלת השינוי, היום (רביעי) ברשתות החברתיות מגיבים לדרמה.

"‏יש קונה עולמו בשעה אחת. האמת, קראתי את המכתב הזה עם דמעות התרגשות בעיניים", צייץ יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ והמשיך, "אמת צרופה ופשוטה. דבר דבור על אופניו. שיח ערכי ישר שכל כך חסר לנו בפוליטיקה. תודה רבה עמיחי שיקלי!".

מפלגתו, 'ימינה', מסרה: "מכבדים את עמדת ח"כ עמיחי שיקלי, שהייתה ידועה לנו. ימינה מחוייבת לעשות הכל כדי להקים ממשלה יציבה ומתפקדת כדי למנוע הידרדרות לכאוס של בחירות חמישיות, וכך תעשה".

"‏זה שיקלי אגרוף ברזל שהתפורר כמו ביסקוויט תחת הלחצים של נתניהו? מעניין איזה שריון הוא מקבל", תקף עיתונאי 'ynet' אטילה שומפבלי, ומנגד איש התקשורת רועי עידן הגיב בצי‏ניות: "ברייקינג: פוליטיקאי עומד בהתחייבות בסיסית למצביעים שלו".

גם העיתונאי עקיבא נוביק הגיב באותה צורה: "‏בנט התחייב לפני הבחירות לא להיכנס לממשלה תחת לפיד. עמיחי שיקלי בסך הכל מתעקש על קיום ההבטחה הזו".

"קצת מבולבל הבוקר. עשרות פושים: שיקלי שלח מכתב נוקב. שיקלי יתנגד לממשלת לפיד-בנט, שיקלי מוביל מרד. רק דבר אחד לא הבנתי, מי זה שיקלי?", צייץ בכיר 'ישראל ביתנו' אלי אבידר.

עיתונאי 'גלובס' שי ניב תקף: ‏"מה לנו ולשנאה?" כתב עמיחי שיקלי שמעדיף לשבת עם שונאי אדם כמו אבי מעוז ואיתמר בן גביר, על פני ניצן הורוביץ. כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים - אבל גם הצבועים והחלאות".

"‏שיקלי עושה מעשה מרב מיכאלי ולא מביע אמון בממשלה שהיו"ר שלו חפץ בה", הזכיר איש התקשורת יניר קוזין והמשיך, "את מיכאלי זה בנה יופי, מה זה יעשה לשיקלי?".

"‏שיקלי, סרן בצבא ורב אלוף באזרחות. איזה מלך", ציית שמעון ריקלין ומנכ"ל 'הציונות הדתית'. יהודה ולד הוסיף, "‏אחלה שיקלי! מקווה שגם שאר חברינו בימינה יהיו נאמנים קודם כל לערכים שלהם".

נפתלי בנט שמעון ריקלין אלי אבידר עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד