צפו

המדינה שנעלבה מישראל מנסה לנקר עיניים

שר החוץ של צ'צ'ניה, אחמד דודיאיב, ארגן ביקור של יהודים במדינתו, כתגובה להחלטת ישראל להוציא אליה אזהרת מסע. והנשיא רמזן קדירוב אמר: "ישראל נכנעת לטריקים" (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
רוצים? הם מחכים לכם! שר החוץ דודאיב והנשיא קדירוב (צילום: חשבון האינסטגרם של קדירוב)

חודש לאחר שנשיא צ'צ'ניה רמזן קדירוב, תקף את החלטת המועצה לביטחון לאומי לפרסם שוב אזהרת מסע למדינתו, שר החוץ הצ'צ'ני הוציא סיור 'מנקר עיניים' לילדים יהודים במדינה - בכדי לנסות להוכיח עד כמה ביקור במדינה בטוח.

השר הצבעוני, שמוגדר כשר החוץ שנושא גם את התואר המכובד של "שר העיתונות והמידע", תקף את ישראל ברשתות החברתיות ואמר, כי "בעוד פקידים בישראל יושבים מאחורי דלתות סגורות, ולא מוכנים לראות את המובן מאליו - הנוער היהודי מטייל ומגלה דברים חדשים רבים".

עוד כתב השר בטון ספק נעלב ספק נקמני, כי "אז בימים אלו מבקרים ברפובליקה משלחת יהודית של צעירים, והם באו להכיר את חיי המסורת של העם הצ'צ'ני" אמר. "המשלחת כבר ביקרה במפלי ניקלויבסקי ובאוניברסיטת הכוחות המיוחדים של רוסיה".

את דבריו סיים בשירי הלל לנשיא צ'צ'ניה הצבעוני: "תודה לראש הרפובליקה הצ'צ'נית, גיבור רוסיה, אחי היקר ראמזן קדירוב. אזורנו הוא כיום שטח של שלום, וטוב". כתב בחשבונו והוסיף, "מדי שנה מגיעים לכאן מאות אלפי תיירים שמודעים למצב האמיתי, עושים עסקים, נרגעים ונוסעים. אני מאחל לצעירים בהצלחה וחופשה נעימה ברפובליקה הצ'צ'נית!".

כזכור, נשיא צ'צ'ניה, רמזן קדירוב, תקף את ישראל והמועצה לביטחון לאומי על החלטתם להוציא אזהרת מסע לצ'צ'ניה. "נראה שרשימה זו לא עודכנה מזה עשרים שנה" אמר רמזן ששלח עקיצה לישראל ואמר: "חשבתי שישראל היא מדינה שלא תאפשר לאף אחד להכתיב תנאים. לכן, זה מוזר מבחינתי שמדינה ריבונית נכנעת לטריקים של מישהו, ולא שמה לב בכלל למצב העניינים האמיתי".

"ברצוני להמליץ ​​למועצת הביטחון הישראלית לא להפחיד את אזרחיה עם טרוריסטים צ'צ'נים שלא קיימים. מונחים אלה, כמו איום הטרור עצמו, כבר זמן רב דבר ישן ברפובליקה הצ'צ'נית. השמדנו את החמושים", התפאר קדירוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר