"איך אפשר?"

הלם בקהילה: תוקף החרדים שוחרר ממעצר כדי להתאשפז

לפחות עשרים צעירים חרדים באשדוד, בהם בני נוער - עדיין מסויטים מהמכות שספגו לפתע כשהלכו בצידי הדרך. אך השופטת בחרה לשלוח לאשפוז את הגבר שנעצר בחשד למעשים החמורים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התוקף נמלט בשני מקרים שונים, לאחר מעשיו (מצלמת אבטחה)

הלם באשדוד: האדם שהטיל את אימתו על תושבי הרובעים החרדים, שוחרר היום (שלישי) לביתו, בהחלטת בית המשפט.

תושב העיר, החשוד כי הוא שתקף יותר מעשרים חרדים, שוחרר בתנאים מגבילים, ולפי השופטת דורית בונדה, הוא ישהה כעת בהסתכלות פסיכיאטרית בבית החולים.

כזכור, דיווחים רבים שהתקבלו לאחרונה תיארו אדם הלבוש בקפוצ'ון ומסתתר תחת מסכה, המתנפל על חרדים, בעיקר ברובע ג', מניף עליהם את ידו בעוצמה ונמלט כשהוא מותיר אותם המומים ולעתים אף שותתי דם.

מספר עדויות מזעזעות על מעלליו פורסמו ב'כיכר השבת', ותושבי אשדוד החרדים תיארו כיצד האלמוני האלים מטיל את אימתו על כולם.

"זה רק בגלל חזותם החרדית של המותקפים", בטוחים התושבים. "הוא מטיל אימה בעיר, על כל חרדי, ואנחנו מזהירים אחד את השני ממכותיו האכזריות, בלפחות עשרים מקרים שונים".

אהרן זילבר, אברך שילדו נפגע, סיפר: "מדובר על אדם בודד, עם קפוצ'ון ומסכה על הפנים, חזותו חילונית, והוא מגיע דווקא לרובעים חרדים, תוקף מאחור צעירים שהולכים לבדם ופותח מיד בריצה".

"הבן שלי", הוא שחזר, "הלך ביום שישי אחר הצהריים ברחוב, כשפתאום הוא חוטף מכה בעורף. הכובע שלו עף, והתוקף נעלם. במהלך השבת הבנתי שזו תופעה, שמתרחשת כבר כמה ימים, ואולי אלו שני בני אדם, מבוגר וצעיר".

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

תושב אחר סיפר: "דקה אחרי אחת התקיפות, ניסיתי לתפוס אותו, אבל ללא הצלחה. בחור קיבל ממנו כאפה לפנים, עד כדי שנזל לו דם מהפה. הוא התחנן שאלווה אותו למקום התקיפה, שם נשארו חפציו, כשהוא רועד מפחד".

"אלו מקרים מזעזעים, שמשאירים טראומה לכל החיים", הדגישו תושבים נוספים, הבטוחים: "אלו פירות ההסתה של גורמים פוליטיים ועיתונאיים נגד החרדים".

בחלוף מספר ימים, ובעקבות הפרסום ב'כיכר השבת', החשוד במעשים נעצר במהלך פעילות מבצעית שנערכה על ידי המשטרה, והצעיר בשנות העשרים לחייו, תושב העיר, נחקר ואף הוארך מעצרו.

כעת, עם שחרורו בשל הערכת השופטת כי הרקע למעשיו הינו נפשי, כועסים התושבים. אחד מהם אומר ל'כיכר השבת': "הרי לא שייך לפספס שמדובר באדם שפעל משנאה. סתם ככה, במקרה, הוא התנפל רק על חרדים?...".

"איך אפשר להיות כל כך אטום לעובדות, ולקשור רקע נפשי שאולי יש לאיש הרע הזה, למעשים שכוונו ישירות לבעלי חזות חרדית, ולהם בלבד", מוסיפה בכעס אמו של אחד הנערים שנפגעו מהתוקף המשתחרר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר