מִי כְּעַמְּךָ יִשְׂרָאֵל

מרגש: הזוג התל אביבי יתרום מיליון ש"ח למשפחות האסון במירון

בני זוג מתל אביב, שהאסון הנורא במירון נגע לליבם, החליטו לא לעמוד מנגד, ולהעניק למשפחות שאיבדו את יקיריהן סכום של כ-18 אלף שקלים, שיועבר לחשבונן הפרטי • מרגש (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
בני הזוג (צילום תמונה מריוס: תומר יעקבסון • צילום תמונה ענבר: אינגה אבשלום שיליאן)

סיפור מרגש בזמן משבר: בזמן שיש מאחינו החילוניים, המנצלים את זמן המשבר כדי להקניט את הציבור החרדי, מסתבר כי ישנם גם אנשים אחרים, כדוגמת זוג חילוני מתל אביב שהחליט לפתוח את ליבו ולהעניק מיליון שקלים למשפחות שקרוביהם נפגעו באסון מירון.

מדובר באיש העסקים מריוס נכט ורעייתו עורכת הדין ענבר, שהודיעו כי יעניקו כ-18 אלף ש"ח לכל אחת מ-45 משפחות הרוגי האסון בהר מירון.

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון לחצו כאן

התרומה תתבצע דרך הקרן המשפחתית של השניים שהתפרסמה לאחרונה הודות לכמה מיזמים שיזמה במשבר הקורונה בתחומי הרפואה, הרווחה והתרבות.

נציגם ומי שמנהל את הקרן, נחמן רוזנברג, מספר: "מרגע היוודע דבר האסון משפחת נכט הרגישה מחוייבות ערכית וציונית למצוא דרך לסייע וכן להעצים את תחושת הערבות ההדדית".

"לאחר שהתברר כי רבים מהמשפחות האבלות מתמודדות עם קושי כלכלי יומיומי שהחריף בצל האסון,החליטה עו"ד ענבר נכט, נשיאת הקרן על מענק של כ-18,000 ש"ח שיועבר באופן מיידי לכל משפחה באופן ישיר וללא מתווכים".

ל'כיכר השבת' נודע, כי בכוונת בני הזוג נכט להעביר את התרומה באופן ישיר לכל משפחה בכדי לוודא שיש לה את מה שנדרש לשבועות הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר