עוז היה אחד מהצעירים שעמדו בטרמפיאדה בצומת תפוח ומצאו את עצמם תחת אש מרכב חולף. הוא עמד שם לצד חבריו לישיבה, יהודה ובניה שנפצעו באורח קשה מאוד, ועמיחי שנפצע באורח קל. בשיחה עם N12 הוא סיפר על הרגעים הדרמטיים: "הגענו לטרמפיאדה, היה פצועים, פינויים, מתקשרים למד"א, המון לחץ".

עוז סיפר שהאירוע התרחש מאוד מהר "בלי ששם לב". לדבריו, "זה תחושות שפשוט חווים אותם, אתה לא מבין מה קורה עד שאתה רואה חברים פצועים".

פיגוע ירי בצומת תפוח
זירת הפיגוע

מאז הפיגוע הוא מגיע שוב ושוב לבקר את חבריו שמאושפזים בבית החולים. "הייתי פה אתמול בלילה, ישנתי פה ובבוקר אני גם פה", הוא אומר. "תחושה קשה אבל המון תקווה גדולה ותפילות. השם יעזור לנו, בעזרת השם".

למרות החוויה הקשה שעבר, עוז מדגיש שאין ספק מבחינתו שיחזור לישיבה וימשיך לעשות את אותה דרך, גם בטרמפים. "הפלסטינים תמיד (עוסקים, א.ר.) בהסתה, תמיד יש להם שנאה, יש אנשים שמאוד מחפשים את זה. אבל זה לא מעלה אפילו שאלה אם לחזור לישיבה".

הפלסטינים הציתו את הרכב שממנו בוצע הפיגוע אתמול (צילום: אינטליניוז בטלגרם)
הרכב שממנו בוצע הירי אותר - והועלה באש על ידי פלסטינים | צילום: אינטליניוז בטלגרם

עופר פרץ, אביו של בניה שנפצע קשה בפיגוע סיפר בתחילת השבוע ל-N12 כיצד שיחזר בנו את רגעי הפיגוע: "איך שהם הגיעו לצומת הוא זוכר רכב שעצר לידם ומישהו שירה באקדח לכיוונם. יותר מזה הוא לא זוכר שום דבר".

פרץ הוסיף: "בבוקר דיברתי איתו. אמרתי לו – אתה לא עוצר טרמפים. אתה מגיע מאריאל לישיבה באיתמר באוטובוס. אני לא יודע מה קרה שם", סיפר האב. "לא יודע מה היה שיקול הדעת שלו, בדרך כלל הוא זהיר. שאלתי גם איפה היית כשזה קרה? הוא אמר שבתוך התחנה, מאחורי הבטונדות".