20 מיליון חולים

הקורונה בארץ המוות: כ-3,500 מתים ביממה

קטסטרופת הקורונה בהודו נמשכת ולא נרשמת מגמת ירידה: ביממה האחרונה אותרו במדינה 357,229 חולי קורונה חדשים ומספר החולים מהנגיף במדינה חצה את ה-20 מיליון (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הקורונה בהודו - בחודש ינואר (צילום: שאטרסטוק)

מגפת הקורונה ממשיכה להכות בעוצמה בהודו ומספר המתים והחולים החדשים עולים מדי יום, ביממה האחרונה (שלישי), אותרו מאות אלפי חולי קורונה חדשים.

על פי הנתונים העדכניים הזורמים מהמדינה, ביממה האחרונה התגלו 357,229 חולי קורונה חדשים ומספר הנספים מהנגיף ביממה האחרונה עמד על 3,449 חולי קורונה.

עד כה אובחנו בהודו יותר מ-20 מיליון חולי קורונה ומספר המתים במדינה כתוצאה מהקורונה מאז פרוץ הנגיף עומד על יותר מ-222 אלף בני אדם.

יצוין, כי אמנם המספרים המגיעים מהודו מבהילים - דיים, אך ישנם מומחים בינלאומיים המעריכים כי המספרים גבוהים הרבה יותר, וההערכה היא פי חמישה לפי עשרה ממה שהמדינה מדווחת בפועל.

מלבד המתים והנדברים הרבים, הודו סובלת ממחסור חמור במקום בבתי החולים וחוסר במחוללי חמצן, על פי הדיווחים, אנשים המגיעים להתאשפז בבתי החולים, מאושפזים בכבישים ומדרכות הסמוכות לבתי החולים, במקביל, התיעודים עם שריפת גופות של חולי קורונה ממשיכות לזרום כל העת מהמדינה ואף על פי חלק מהדיווחים, הוקמו עשרות מתקני שריפה מאולתרים.

בנוסף, הקורונה ממשיכה לתת את אותתיה גם בברזיל שם התגלו ביממה האחרונה כ-24 אלף מאומתים וכן בגרמניה שם אותרו 7,534 מאומתים. ובמקסיקו התגלו 1,027 מאומתים ביממה האחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר