ביל ומלינדה גייטס החליטו להתגרש לאחר 27 שנות נישואים. בני הזוג הכריזו על החלטתם בחשבונות הטוויטר שלהם: "לאחר מחשבה רבה והרבה עבודה על מערכת היחסים שלנו, הגענו להחלטה לסיים את הנישואים שלנו". ביל גייטס הוא אחד מהאנשים העשירים בעולם, הונו הוערך בכ-137 מיליארד דולר בפברואר האחרון.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"ב-27 השנים האחרונות גידלנו שלושה ילדים מדהימים ובנינו ארגון שעובד בכל רחבי העולם", כתב הזוג והוסיף: "אנחנו לא מאמינים שאנחנו יכולים לצמוח ביחד כזוג בשלב הבא בחיינו". הזוג מנהל יחדיו את קרן הענק "קרן ביל ומלינדה גייטס" שמטפלת בנושאי בריאות, עוני ומניעת מחלות בכל רחבי העולם, ולקחה חלק במאבק בנגיף הקורונה. השניים הודיעו כי ימשיכו לנהל את הקרן ביחד.

 

 

לזוג שלושה ילדים, בני 25 ,21, ו-18. ביל, שייסד את מייקרוסופט ב-1975, כבר היה מיליארדר כשהתחתן עם מלינדה ב-1994. הזוג נפגש לראשונה שבע שנים קודם לכן בארוחת ערב בניו יורק, לאחר שמלינדה הצטרפה לחברה. השניים ביקשו לכבד את פרטיותם כשהם מנסים לנהל את חייהם החדשים.

לא ברור אם לזוג גייטס יש הסכם ממון. לפני כשנתיים התגרשו מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס ואשתו מקנזי סקוט. כחלק מהסכם הגירושים קיבלה סקוט 4% ממניות אמזון בשווי של 35 מיליארד דולר, מה שהפך אותה לאישה השנייה הכי עשירה בעולם. בזוס הוא האיש העשיר בעולם.