יום שני, 06.05.2024 שעה 01:04
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6422-5233עירוני ק"ש1
6329-5333עירוני טבריה2
6241-5833בני יהודה3
5635-5633הפועל נוף הגליל4
5050-6333מכבי יפו5
4954-6133הפועל ניר רמה"ש6
4649-3833מכבי הרצליה7
4539-4233הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4643-4733הפועל עכו1
3955-4133סקציה נס ציונה2
3838-4133הפועל ר"ג3
3746-3333מ.ס כפר קאסם4
3644-2933הפועל ראשל"צ5
3545-3333הפועל כפ"ס6
3353-3733הפועל עפולה7
2072-3133איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • בני יהודה
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • מכבי יפו
  • עירוני ק"ש
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • עירוני טבריה
  • סקציה נס ציונה
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל עפולה
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל עכו
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • הפועל ר"ג
  • מ.ס כפר קאסם
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • הפועל ראשל"צ

אלימלך: התחתית לוהטת, יכול להגיע עד הסוף

באום אל פאחם מתכוננים לרעננה ב-20:00, העולה החדשה לליגת העל, הפועל ירושלים תפגוש את בית"ר ת"א, איכסל תתארח אצל ראשל"צ ועכו תארח את פ"ת

|
שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים עם לבאן קוטליה (עמרי שטיין)
שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים עם לבאן קוטליה (עמרי שטיין)

המחזור ה-35 בליגה הלאומית יימשך הערב (שלישי, 20:00) עם שישה משחקים כאשר בפלייאוף העליון, בית”ר ת”א/ בת ים תארח את העולה הטרייה לליגת העל הפועל ירושלים והפועל איכסל תשחק מול הפועל ראשון לציון. בפלייאוף התחתון, הפועל רעננה תפגוש את הפועל אום אל פאחם, מ.ס כפר קאסם מול מכבי אחי נצרת, הפועל כפר שלם נגד הפועל עפולה והפועל עכו בקרב חם מול הפועל פתח תקווה.

בית”ר ת”א/ בת ים – הפועל ירושלים (נס ציונה)

החבורה של עמיר נוסבאום סיימה ב-3:3 מול נוף הגליל במחזור הקודם אחרי שפיגרה 3:0, וכל מה שנותר לה כעת הוא להתכונן לקראת חצי גמר גביע המדינה מול הפועל ת”א. מן העבר השני, האדומים של זיו אריה עלו לליגת העל אחרי ניצחון 0:2 על נס ציונה וכעת יכולים להתחיל להכין את העונה הבאה.

עמיר נוסבאום, מאמן בית”ר ת”א סיפר: “כמו בכל משחק המטרה שלנו היא לנצח. המטרה בליגה היא לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה. חזרנו עם המון אופי במשחק מול נוף הגליל ובהחלט נרצה למנף את המחצית השנייה למשחק הקרוב בכדי שנחזור למסלול הניצחונות”.

עמיר נוסבאום (חגי מיכאלי)עמיר נוסבאום (חגי מיכאלי)

הפועל איכסל – הפועל ראשון לציון (עפולה)

האדומים מגיעים אחרי שני הפסדים רצופים, 6:0 ו-4:0 לרמת גן ורמה”ש בהתאמה, בגלל שיתוף שחקנים צעירים והעבודה ששיחקו בשעות צום הרמדאן, כעת הם ישחקו לראשונה אחרי שקיעת השמש וינסו להגן מעט על הכבוד של הקבוצה שהגיעה לפלייאוף העליון. כזכור רוב שחקני הקבוצה שהובילו אותה לפלייאוף לא משחקים יותר, חלקם בגלל פציעות וסיבות אישיות, ובמועדון משתפים שחקני נוער ובית על מנת שיצברו ניסיון. מן העבר השני, הכתומים מעיר היין סיימו ב-1:1 במפגש האחרון מול הפועל ר”ג וירצו לא להפסיד לאיכסל כפי שהיה בשני המפגשים ביניהן העונה.

ניר אברג'יל בועט (נעם מורנו)ניר אברג'יל בועט (נעם מורנו)

הפועל רעננה – הפועל אום אל פאחם (אצטדיון רמת גן)

האדומים של אלדד שביט נמצאים רק שלוש נקודות מהיריבה שלהם במשחק, שממוקמת במקום ה-14 שמוביל למבחנים מול קבוצה מליגה א’. במחזור הקודם רעננה הפסידה 3:1 לאחי נצרת ואום אל פאחם נכנעה 1:0 להפועל עכו. הקבוצות נפגשו במחזור הראשון כשאום אל פאחם ניצחה 0:1 ובמחזור ה-16 רעננה יצאה עם ידה על העליונה (1:2). זהו משחק קריטי לשתי הקבוצות שעדיין נמצאות בסכנת משחקי המבחן.

אילון אלימלך, שחקן אום אל פאחם התייחס להתמודדות: “יש לנו משחק שאין מה להרחיב יותר מדי על החשיבות שלו, אנחנו נגיע בשיא הדריכות והנחישות לעשות את העבודה ולצאת עם הנקודות. אני לא חושב שהמשחק הזה יכריע מי יילך למבחנים בעונה כזאת צמודה כשהתחתית לוהטת – זה יכול להגיע עד המשחק האחרון”.

אלדד שביט, מאמן רעננה סיפר ל-ONE: "הטבלה סבוכה. חזרנו מעילוט מאוכזבים מאד. יש דריכות גדולה, אני מאמין שהשחקנים מבינים את הסיטואציה ויתנו את היכולת המתאימה. המועדון עוטף ונותן את הכלים, תפקידנו עכשיו להחזיר לו באותו המטבע".

אלדד שביט (שחר גרוס)אלדד שביט (שחר גרוס)

מ.ס כפר קאסם – מכבי אחי נצרת (לוד)

החבורה של שלומי דורה נמצאת גם היא רק שלוש נקודות מאום אל פאחם ותרצה לנצח כדי לא להסתבך במאבקי הירידה, מנגד, ירוקים שהבטיחו את מקומם בליגה אחרי 1:3 על רעננה ירצו להוכיח שפספוס הפלייאוף העליון היה מקרי ולסיים כמה שיותר גבוה בפלייאוף התחתון.

שחקן אחי נצרת, אחמד עאבד סיפר: “אנחנו באים בגישה לנצח את המשחק ונעלה עם ההרכב הכי חזק ונשמור על הספורטיביות עם כל הכבוד לכפר קאסם ויש כבוד. סוף סוף משחקים בשעה נורמלית וזה ירגיש יותר נוח עבורנו לא להיות בצום ולשחק בשעות החום,  אני חושב שהגיע הזמן שבמנהלת יתחשבו בשחקנים בחודש הרמדאן”.

אחמד עאבד (נעם מורנו)אחמד עאבד (נעם מורנו)

הפועל כפר שלם – הפועל עפולה (גרונדמן)

הכתומים מגיעים למשחק אחרי הפסד 1:0 להפועל פ”ת וכשהפער מהמקום ה-14 עומד על 5 נקודות ויש בקופה רק 9, קשה לראות אותם שורדים בליגה, אך הכול אפשרי. מנגד, החבורה הצפונית הבטיחה את מקומה בליגה ותבוא בצורה רגועה למשחק, מה שעשוי לשחק לטובתה של הקבוצה מת”א. זהו בהחלט משחק ההזדמנות האחרונה של החניכים של עומר פרץ שיעשו הכול כדי להילחם עד הרגע האחרון.

שחקן הפועל עפולה, אפיק כהן התייחס להתמודדות: ״אנחנו מגיעים למשחק נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה בליגה וזה לא יהיה קל עבורנו. מתחילת הפלייאוף אנחנו שומרים על יכולת גבוהה ומשחקים טוב והתוצאות בהתאם. אנחנו מאוד רוצים לשמור על המקום הראשון בפלייאוף״.

גורם בכפר שלם אמר: “כל עוד יש על מה לשחק אנחנו מגיעים דרוכים ומאמינים. המשחק נגד הפועל פתח תקווה השאיר תחושה גדולה של החמצה בליבנו כי הראנו את יכולת הכדורגל שהצגנו כל השנה אך שוב חוסר המזל דרך אצלנו. בעזרת השם אנחנו מקווים לנס גדול שישאיר אותנו בליגה”.

מייקל אולהה (חגי מיכאלי)מייקל אולהה (חגי מיכאלי)


הפועל עכו – הפועל פתח תקווה (עכו)

הצפוניים גבר 0:1 על אום אל פאחם במחזור הקודם ונשארו בחיים במאבקי הירידה, מנגד המלאבסים המשיכו בקאמבק האדיר שלהם  ועלו מעל הקו האדום למקום ה-13 בטבלה. במשחק האחרון בין הקבוצות הפועל פ”ת ניצחה 0:1 ותוצאה דומה עשויה לחרוץ גורלות, להשאיר את פ”ת בליגה ולהוריד את עכו לליגה א’.

מאמן עכו, מסאי דגו, אמר: “מתכוננים למשחק עונה אמיתי ומגעים עם המון ביטחון אחרי הניצחון ביום שישי. מצפים למפגש מול יריבה חזקה שנמצאת במומנטום חיובי, זה משחק בית שלנו ונבוא מהרגע הראשון עם אמונה, מחוייבות ואגרסיביות כדי להשאיר את הנקודות אצלנו”.
 

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */