יום שישי, 07.06.2024 שעה 08:15
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ברק אברמוב: הכישלון קודם כל של השחקנים

בעלי בני יהודה אחרי ה-3:2 לחדרה: "הקהל רוצה לקבוע, אבל אני מחליט", אבוקסיס: "לא הגיע לנו". כ-150 אוהדים התפרעו, מורי יצא להרגיע וספג יריקות

|
שחקני בני יהודה מאוכזבים (נעם מורנו)
שחקני בני יהודה מאוכזבים (נעם מורנו)

בני יהודה עשתה הערב (ראשון) עוד צעד גדול לעבר הליגה הלאומית, כשנכנעה 3:2 להפועל חדרה במסגרת המחזור ה-30 בפלייאוף התחתון של ליגת העל, בתום דרמת ענק בתוספת הזמן. בעקבות אובדן של עוד 3 נקודות, הכתומים נמצאים במרחק של 7 נקודות מחוף מבטחים כשנותרו עם 9 נקודות בלבד בקופה, כשגם הפרש השערים לא משחק לטובתם.

בסיום, כ-150 אוהדים כתומים חסמו את יציאת השחקנים וקראו “אין יציאה”. לאחר מכן הם החלו להתפרע, דחפו את הגדרות וניסו לחתור למגע עם השחקנים. דן מורי יצא לדבר עם האוהדים וקיבל יריקות ודחיפות בתגובה. האוהדים ניסו לחסום את היציאה של החנייה עם פחים וניסו למנוע ממורי לעזוב את המקום, המאבטחים הזיזו אותם בכוח. כפיר אדרי ויעקב אסייג ספגו גם הם קללות מהאוהדים, כשהראשון אף נחסם עם רכבו. אברמוב לעומת זאת הוברח מיציאה צדדית ולא נאלץ להיתקל בקהל. 

אוהדי בני יהודה מתפרעים לאחר ההפסד הכואב

הבעלים ברק אברמוב, שדיבר בזמן שקולות המחאה של האוהדים נשמעו מחוץ לחדר הראיונות, סיפר: “עונה שלמה טראגית. לא יורדים במשחק אחד אלא בעונה שלמה. כבר מחזור 10 ראינו שדברים לא הולכים כמו שרוצים וזה הפינאלה. ברגע שמועדון מצליח אז אומרים שעשית דברים טוב ובכישלון אני ראש המערכת ויש לי חלק. זה חלק מהכדורגל והחיים, נקווה שנלמד מהטעויות. לא אכנס למה הייתי עושה אחרת חלק מהדברים נעשו בלית ברירה והתפקיד שלי להחזיר את הקבוצה לליגת העל ונקווה לעשות את זה”.

שחקני בני יהודה מאוכזבים (נעם מורנו)שחקני בני יהודה מאוכזבים (נעם מורנו)

הביקורות של הקהל: “היו ביקורות גם כשזכינו בגביעים והיינו בטופ. לקהל יש בעיות עם כל מי שהיה פה, הם רוצים להחליט אבל אני הראש ואני מחליט גם כשאני נכשל וגם כשאני מצליח, ככה אמשיך. המועדון במצב טוב ואני נשאר ונעלה בחזרה. המצב של הקבוצה כשיוסי הגיע היה לא טוב. כמו שבהצלחה ההצלחה היא קודם כל של השחקנים גם בכישלון הכישלון קודם כל שלהם. יש תקציב ראוי וקבוצה לפלייאוף עליון, אנחנו גם האשמים אבל האשמה קודם כל של השחקנים. גם מה שהיה בטדי לא קשור לניהול אלא לפיק ברכיים של שחקנים. הציפיות היו מאוד גבוהות אבל דווקא השנה ירדנו. בכדורגל אין חוקים”. 

אוהדי בני יהודה (מערכת ONE)אוהדי בני יהודה (מערכת ONE)

לסיום אמר הבעלים הכתום: “התקציב יהיה הכי גבוה ביי פאר מכל השאר בלאומית. אני ויוסי נסדר קבוצה טובה, אם יוסי היה פותח את העונה לא היינו מגיעים למצב הזה אבל אני מאמין שעונה הבאה הדברים ייראו אחרת”.

אברמוב: אני אשם אבל השחקנים עשו במכנסיים
 


יוסי אבוקסיס השבור אמר בסיום: “זה הפסד חורץ גורלות. עשינו את כל הטעויות האפשריות במשחק ההגנה. הם לא בעטו יותר משלוש פעמים למסגרת וזה מסביר את הכל. היינו לחוצים מאוד. היה עוד זמן לנצח אחרי ה-1:1 אבל לא ניצלנו  את זה. לא עמדנו בלחץ, טעינו ביחד כולם וכולנו ביחד נציל את הקבוצה הזאת. ביחד נצא מזה. כשהגעתי לא היה אפשר לעשות העברות היה שבוע אחרון של ינואר וניסינו ולא הצלחנו. שוב, נעשו טעויות אבל לא מחפשים אף אחד. איך ברק אברמוב אמר לי ‘שמחנו יחד, נהיה יחד עצובים ויחד נחזור לשמוח’”.

אוהדי בני יהודה (מערכת ONE)אוהדי בני יהודה (מערכת ONE)

האם הוא מתחרט על כך שהגיע באמצע העונה? הדרך שלי לא הייתה מסתיימת כמו שצריך בב”ש. באתי למקום שאני אוהב ואני מחובר אליו ולמרות האכזבה אנחנו נחזור לליגת העל בשנה הבאה. הקהל כועס ומאוכזב ואני מבין אותו. הם תמכו ורצו אבל לא היינו מספיק טובים כדי להישאר. קבוצה שעושה כל כך הרבה טעויות קריטיות בדקות כאלה זו לא קבוצה שמגיע לה להישאר. גם כשחתמתי לקחתי את האפשרות הזו ואני אמשיך לליגה השנייה כדי להחזיר אותה. זה הכדורגל וצריך לדעת להפסיד, הכי חשוב להתעשת”.

יוסי אבוקסיס (נעם מורנו)יוסי אבוקסיס (נעם מורנו)

מנחם קורצקי ענה לטענות על חוסר ספורטיביות שעלו לפני המשחק בשל ההרכב איתו עלה: “מצער מאוד שאנשים לא נמצאים באימונים ואומרים שההרכב שלנו ייתן את המשחק. היינו צריכים נקודה כדי להישאר וחדרה תמיד מגלה ספורטיביות, היה מחול שדים על כלום. הייתי בצד הזה ואני יודע כמה זה כואב אז יש כבוד של לא לדרוך על הפצעים. אנחנו מאוד שמחים אבל נחגוג בחדר ההלבשה כי מגיע להם כבוד. אני רוצה להגיד בשם כל הצוות תודה לשחקנים, יש לי חשק ענק לתת להורים שלהם חיבוק על זה שהם הביאו כאלה גברים לעולם. יש הרבה זמן לסיים את העונה ואנחנו רוצים מקום שביעי ונשאף לשם”.

שובל גוזלן הוסיף: “הפתיע אותנו הדיבורים כי יש פה קבוצה של גברים שבאים לשחק כדורגל ולתת הכל על המגרש. זו תקופה מאתגרת שהתחילה אחרי עונה לא פשוטה. אנחנו בשלבים לסכם לעונה הבאה כי טוב לי פה, זה מועדון חם ואוהב”.

מנשה זלקה, שובל גוזלן ומקסים פלקושצ'נקו (נעם מורנו)מנשה זלקה, שובל גוזלן ומקסים פלקושצ'נקו (נעם מורנו)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */