פרס הבמאית הגרועה לכוכבת הפופ סיה

"מוזיקה", סרטה הראשון של הכוכבת האוסטרלית, כיכב בטקס הראזי - שמעניק פרסים לסרטים הגרועים של השנה • הרקדנית מאדי זיגלר, שמשחקת בסרט נערה אוטיסיטית, קיבלה את פרס שחקנית המשנה הגרועה

קייט הדסון ומאדי זיגלר ב"מוזיקה"

"מוזיקה", סרטה הראשון של כוכבת הפופ סיה, הוא ה"זוכה" הגדול בטקס פרסי הראזי שהתקיים אתמול בלילה ושמעניק פרסים לסרטים הגרועים ביותר של השנה. 

טקס פרסי הראזי מתקיים מדי שנה בהוליווד יום אחד לפני טקס האוסקר (שמתקיים הלילה). סרטה של סיה, שעוסק בשתי אחיות - האחת נרקומנית בגמילה, והשנייה צעירה שנמצאת על הספקטרום האוטיסטי - קטף שלושה פרסים: פרס השחקנית הגרועה ביותר שהוענק לקייט הדסון; פרס שחקנית המשנה הגרועה ביותר שניתן לרקדנית מאדי זיגלר (עבור תפקידה כאחות האוטיסטית), ופרס הבמאית הגרועה ביותר שהוענק לסיה.

"מוזיקה" אמנם זכה בשתי מועמדויות מפתיעות לגלובוס הזהב לפני כמה חודשים, אך באופן כללי, סרטה של סיה קיבל ביקורות גרועות מאוד ועורר כעס רב ברשת כאשר התברר שסיה בחרה ללהק שחקנית לא אוטיסטית לתפקיד. העניינים רק הפכו גרועים יותר כשסיה החלה לריב עם מבקריה בטוויטר ולהעליב אותם.

הסרט עורר ביקורת רבה עוד לפני שיצא. סיה
הסרט עורר ביקורת רבה עוד לפני שיצא. סיה
את פרס הסרט הגרוע ביותר קטף "Absolute Proof" התיעודי, שבמרכזו הטענה כי הבחירות האחרונות לנשיאות ארה"ב הוכרעו בשל מתקפת סייבר סינית. את פרס השחקן הגרוע ביותר קטף כוכב הסרט, איש העסקים מייק לינדל, שמקורב לנשיא לשעבר דונלד טראמפ. 

רודי ג'וליאני, מקורב נוסף של הנשיא לשעבר טראמפ, התכבד בפרס שחקן המשנה הגרוע ביותר עבור הופעת האורח הבלתי נשכחת שלו ב"בוראט 2".

פרס הראזי לתסריט הגרוע ביותר הוענק ללהיט האירוטי הפולני "365 יום", ופרס הרימייק/סרט המשך הגרוע ביותר של השנה הוענק ל"דוליטל" בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור.

פרס מיוחד הוענק לשנת 2020, "השנה הכי גרועה אי פעם", לדברי מארגני הטקס.

באופן משעשע, גלן קלוז, שקיבלה מועמדות שמינית לאוסקר עבור תפקידה ב"יומני האפלצ'ים", היתה מועמדת גם לראזי עבור אותו תפקיד בדיוק, אך למזלה היא סיימה את הערב בידיים ריקות.  טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר