לקראת ערב נוסף של מחאה: עשרות פעילים הגיעו אחר הצוהריים (שבת) לאזור מעון ראש הממשלה - ודורשים מנתניהו להתפטר מתפקידו. המארגנים טוענים כי המשטרה ניסתה בכוח למנוע ממשתפים נוספים להגיע למחאה וחסמה בכוח את הגעתו של אוטובוס עם עשרות בני אדם. בנוסף, הם טוענים כי שכנים ריססו לעברם גז מדמיע. המשטרה עצרה שלושה מפגינים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בעקבות המהומות במקום, המשטרה הודיעה כי היא עיכבה לחקירה חשוד שחסם את הכביש שסמוך לבלפור ושני אוטובוסים שהובילו להתפרעויות. "לפני זמן קצר, משטרת ישראל עיכבה לחקירה חשוד בגין הפרת סדר וחסימת כביש סמוך למעון רה"מ בירושלים, לאחר שבמקום התקהלו עשרות מפגינים. במקביל, אותרו שני אוטובוסים בכניסה לירושלים, במהלך ברור שנערך מול הנהגים שניים מנוסעי האוטובוס הפרו את הסדר ועוכבו לחקירה, הנוסעים המשיכו בדרכם", נמסר מהמשטרה.

המפגינים, שהגיעו סמוך למעון, הגיעו אל הכניסה האחורית וכינו את האירוע "מצור על בלפור". מהמארגנים נמסר כי "המפגינים ניצבים מול וילון שחור, סמל הניתוק, השחיתות וההסתה המאפיינים את שלטון נתניהו". בתנועת "קריים מיניסטר" הוסיפו כי "בבלפור מתבצר נאשם שמסרב לקבל את תוצאות הבחירות. מנהיג מושחת בסוף דרכו שניזון מהכאוס ומבחינתו שיישרף הכול ורק שהוא יימלט מהדין".

באשר לחסימת האוטובוס, נמסר מ"קריים מיניסטר" כי "שוב הוכח שמשטרת ירושלים היא משטרה אלימה וכושלת, משטרה פוליטית בשירות נאשם בפלילים. במקום לטפל באלימות הגואה בעיר, המשטרה נטפלת למפגינים ופוגעת פגיעה אנושה בחופש הביטוי וזכות המחאה. התנהלות מסוכנת הלקוחה ממשטרים אפלים, עוד סממן מובהק לתהליכים המסוכנים שעוברת ישראל תחת שלטון הנאשם. ביבי, המשטרה האלימה שלך לא תרתיע אותנו. אנחנו נחושים להציל את ישראל מלפיתת החנק שלך ולא נעצור עד שתלך".

"כן לממשלת אחדות ישראלית - לא לבחירות חמישיות"

בהמשך היום צפויות להתקיים הפגנות שיחלו בשעה 17:30. "מדינת ישראל נמצאת ברגע שיכול לחלץ אותה מהמשבר הדמוקרטי והחברתי הגדול בעשורים האחרונים, דרוש כאן אומץ נחישות והבנת הרגע מהמנהיגים. הנאשם צריך להתפנות למשפטו ומדינת ישראל צריכה לשקם את ההריסות. מגיע לכלל האזרחים והאזרחיות את ההזדמנות להתחבר בחזרה, לשקם את הכלכלה ולהזניק את מדינת ישראל לעתיד עם תקווה ובלי ההסתה והשיסוי מבית הנאשם".