בימים הקרובים ייפתחו משרדי רשות המיסים לקבלת קהל: בישיבה שהתקיימה היום (שלישי) אחה"צ ברשות המיסים, בראשות מנהל הרשות ערן יעקב, הוחלט כי המשרדים ייפתחו תחת מגבלות מסוימות, שיפורסמו לציבור, כך נודע ל-ynet. בכל מקרה יהיה על המבקשים להגיע להסדרת ענייניהם עם פקידי מס הכנסה, מע"מ והמכס, לקבוע תור, ולפי שעה עדיין לא ניתן יהיה להגיע למשרדים בשעות הפתיחה ללא תיאום מראש.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

1 צפייה בגלריה
  משרדי רשות המיסים ייפתחו לקבלת קהל בימים הקרובים
  משרדי רשות המיסים ייפתחו לקבלת קהל בימים הקרובים
משרדי רשות המיסים ייפתחו לקבלת קהל בימים הקרובים
(ארכיון)
מאז תחילת הסגר הראשון, במרץ 2020, לא ניתן היה - למעט בתקופת ביניים קצרה בין הסגר הראשון לשני - להגיע למשרדי רשות המיסים, אולם ניתן היה להסדיר כמעט את כל הנושאים באמצעות השירות המקוון, שפעל מדי יום.
אי קבלת הקהל במשרדי רשות המיסים פגעה בעיקר בציבור שלא יודע לתקשר בצורה מקוונת או במי שאינם שולטים היטב בשפה העברית. עם זאת, ציינו ברשות כי גם בציבור זה נעשו מאמצים לטפל טלפונית. כמו כן, במקרים דחופים הוזמנו אנשים אלה לפגישות מיוחדות במשרדי הרשות לטיפול בעניינם.
עוד ציינו ברשות כי נושאים כמו פתיחת תיק עוסק מורשה יכולים היו גם בתקופת הקורונה להתבצע רק בפגישה פרונטלית שזומנה במיוחד, במסגרת המקרים הדחופים.
משרדי רשות המיסים הם מנותני השירות בהיקף הגדול ביותר מבין משרדי הממשלה ושלוחותיהם בארץ, אולם דווקא משבר הקורונה הביא לחידושים שיישארו בתוקף גם בעתיד, של קבלת שירותים נוספים באמצעות הדואר המקוון (מיילים), בעוד שבעבר ניתן היה לקבלם רק בפגישה פנים אל פנים.
כאמור, הודעה רשמית על חזרת משרדי פקידי השומה ואגפי הרשות לקבלת קהל פרונטלית תפורסם בימים הקרובים, כאשר יסוכמו ברשות כל התנאים וההגבלות שעדיין יהיו קיימות בחלקן לקיום הפגישות.