יום רביעי, 01.05.2024 שעה 17:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

אווירת ייאוש בב"ש, חשש ממכירת הכרטיסים לחיפה

הקבוצה מהנגב מתוסכלים אחרי ה-0:0 מול מכבי פ"ת, ביקורת על אקולטסה: "לא יכול להיות שהוא שכח איך לשחק כדורגל". רוני לוי זוכה לגיבוי מלא מההנהלה

|
שחקני הפועל ב
שחקני הפועל ב"ש ומכבי פ"ת בסיום (חגי מיכאלי)

תקוות לחוד ומציאות לחוד. אחרי התיקו בקריית שמונה, בהפועל באר שבע רצו להשיג סוף סוף ניצחון ראשון בפלייאוף העליון שיצמיד אותם למקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה, אבל שוב אכזבו. החבורה של רוני לוי לא שיחקה כמו קבוצה שנלחמת על אירופה ורשמה אמש (שבת) תיקו 0:0 חלש במושבה נגד מכבי פתח תקווה.

בכך, באר שבע עדיין במקום השישי בטבלה כשבמאזנה 39 נקודות בלבד, כשהפער מפתח תקווה הרביעית נשאר 3 נקודות ומאשדוד השלישית 8 נקודות. המחזור הקרוב לא הולך להיות קל יותר בלשון המעטה, כשבאר שבע ורוני לוי יארחו בטרנר לראשונה את האקס ברק בכר והחשש לאור היכולת החלשה הוא שלא יימכרו כל 4,500 הכרטיסים שמוצעים למכירה. 

תגובות הפועל ב"ש אחרי התיקו מול מכבי פ"ת

"יש בעיה קשה של חוסר ביטחון מתמשך, אנחנו פשוט לא מסוגלים לנצח", אמרו באכזבה גדולה בבאר שבע, "הגענו למשחק הזה בידיעה שניצחון ייתן לנו פוש רציני לקראת המאבק על אירופה, אבל אנחנו לא מספיק טובים. לא באנו כמו קבוצה שנלחמת על כרטיס לאירופה, לא היינו שקטים עם הכדור וזה מאפיין את היכולות של הסגל הזה. אנחנו לא מגיעים למשחקים החשובים וזאת עובדה כי לא ניצחנו את אשדוד, קריית שמונה ופתח תקווה שהן קבוצות עם תקציב הרבה יותר נמוך משלנו ובסיטואציה שהיינו חייבים לנצח".

אין ספק שאחד האנשים המתוסכלים ביותר באצטדיון המושבה אמש היה המאמן רוני לוי, שמתקשה מאוד עם חומר השחקנים הקיים שלו. מאז שמונה לוי, מאזנו עומד על שלושה הפסדים, ניצחון בודד וחמש תוצאות תיקו, דבר שגם הוא לא חשב שיקרה מהרגע בו חתם בבאר שבע. לעומת הביקורת של זוכה מצד האוהדים, נכון לרגע זה, רוני לוי זוכה לגיבוי מלא מצד ההנהלה. "זה נכון שהיכולת כבר תקופה לא הולכת לשום מקום, אבל רוני לוי לא בנה את הקבוצה הזאת והוא מנסה לעשות שינוי", אמרו בבאר שבע. יחד עם זאת, כעת שהסגל כמעט מלא, מצפים במועדון ליכולת הרבה יותר טובה.  

רוני לוי (חגי מיכאלי)רוני לוי (חגי מיכאלי)

על כר הדשא הייאוש המקצועי היה מן הסתם גם אצל השחקנים ובראשם ז'וסוואה שמרוב עצבים קרע את חולצתו בסיום. הפורטוגלי לא הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי וכך גם רוב חבריו שאיבדו שוב המון כדורים בעיקר במחצית הראשונה. גם לוי הצביע על זה אחרי שאמר בסיום: "חסר לנו להיות שקטים עם הכדור, להניע אותו עם ביטחון". בקבוצה התאכזבו אמש מיכולתו של מרסלו מלי שרשם משחק פושר והוחלף ראשון, כמו כן מאלטון אקולטסה. במקביל, מי שזכו לעידוד היו חאתם עבד אלחמיד שחזר למרכז ההגנה ורשם משחק טוב לצד מיגל ויטור ושני המחליפים מרוואן קבהא וסינטיהו סלליך, שהיה הקרוב ביותר להבקעה עם בעיטה נהדרת שנעצרה לרוע מזלו במשקוף.

משחק אחר משחק בבירת הנגב מבינים עוד יותר את נחיצות מהפכה רחבה מאוד בקיץ. העובדה שהשחקנים מתקשים לעמוד בלחץ וכמות הטעויות הלא מחויבות במהלך כל משחק, משחקת תפקיד משמעותי במחשבות של הבעלים אלונה ברקת לקראת הקיץ. בגלל המלאי הדל בשחקנים טובים איכותיים, ההתמקדות היא קודם כל לגבי הזרים. ג'ונתן אגודלו שהודח מהסגל אמש לא יישאר, כמו כן מרסלו מלי שאמנם נלחם ומגלה מחויבות גדולה, אבל היכולת שלו אינו משביעה את הצוות המקצועי. גם פארליי רוסה שלא שותף לא צפוי להמשיך. מבחינה כספית, השניים ידרשו את כל החוזה ללא ויתור.

פארליי רוסה מול ארד בר (חגי מיכאלי)פארליי רוסה מול ארד בר (חגי מיכאלי)

הסיטואציה המורכבת ביותר היא לגבי אלטון אקולטסה, שמאוד מאכזב כבר תקופה ארוכה ומעלה סימני שאלה רבים לגבי העונה הבאה ורק לפני חמישה חודשים נרכש בלמעלה מ-500 אלף יורו ששולמו לסט. טרויידן הבלגית. "דווקא אלטון מראה שיפור בשבועיים האחרונים, אבל זה הרבה עניין של ביטחון. לא יכול להיות ששחקן שהראה יכולות גבוהות עד לא מזמן שכח לשחק כדורגל", אמר אחד השחקנים. לגבי הסגל הישראלי, ברקת רוצה להנחית בקיץ ישראלים משמעותיים שיוכלו לעמוד בלחצים ובדרישות המקצועיות המתאימות לקבוצה ששואפת להתמודד על כל התארים. ההיצע הדל, מקשה עוד יותר את המלאכה של ברקת, שתיפרד מהרבה שחקנים גם כאלו שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה.

אסור לפספס
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
נגןכמה כישרון: באלטולי כובש מבלי להסתכל
כמה כישרון: באלוטלי כובש מבלי להסתכל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */