לפני חודש וחצי ילדה אשת התקשורת לוסי אהריש את בנה הבכור עם בעלה השחקן צחי הלוי. הם בחרו לקרוא לו אדם אהריש הלוי. כשנשאלה לוסי מדוע בחרה לקרוא לבנה גם בשם המשפחה שלה, השיבה: "למה, אין לו אימא? יש לו אימא והיא מאוד נוכחת". היא סיפרה כי רצתה לתת לו גם את השם הערבי: "ברור שרציתי לתת לו, כי זה חלק ממנו. זה חלק ממנו, זה חלק ממה שהוא". 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"הוא יחיה בבית שמתחשבים, שמבינים, שיש לו את שתי התרבויות", אמרה לוסי על בנה, "שאם הוא ירצה לעלות לתורה, אני אעלה איתו לתורה. ואם הוא ירצה להתגייר אז הוא יתגייראין שום בעיה. הילד עבר ברית מילה - נהיה מזה סימפוזיון. גם אצלנו עוברים ברית מילהמה, לא חשבתם על זה? אבא שלי גם שם כיפה. למה? כי הוא מכבד את המעמד". 

לוסי אהריש (צילום: חדשות 12)
לוסי אהריש | צילום: חדשות 12

"אני מסתכלת עליו עכשיו וזה מדהים אותי", זעמה אהריש בזמן שנדנדה את בנה התינוק בסלקל שלצידה, "לבוא לאחל לך לעבור 'לידה שקטה', מאיפה הרוע הזה? לאחל לך שתלדי ילד מת. מאיפה הרוע הזה? למה? כי אני ערבייה שהתחתנה עם יהודי? כי אני לא מסכימה איתכם על הדעות שלכם? כי אני מעבירה ביקורת ומשמיעה דברים שאתם לא מסכימים איתם?".  

לוסי אהריש גדלה בדימונה בדירה מעל סניף הליכוד, הילדה הערבייה היחידה בכיתה. אדם בנה כבר יגדל בתל אביב כבן לזוג סלבס. הוא בטח ישמע דברים, אבל אולי לא את כל מה שהיא שמעה. "לא רק שהוא לא יהיה הילד החצי ערבי היחיד", אמרה לוסי, "הוא לא יהיה הילד ה'מוזר' היחיד עם זהות בעייתית".

לוסי אהריש וצחי הלוי (צילום: חדשות 12)
לוסי אהריש וצחי הלוי | צילום: חדשות 12

בזמן הריאיון צייץ ח"כ סמוטריץ' בתגובה לח"כ טיבי: "מוסלמי אמיתי חייב לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל ולאורך זמן ערבים כמוך שלא מכירים בכך לא יישארו כאן". אהריש זעמה בתגובה: "זו גזענות, זו אנטישמיות. אנטישמיות היא לא רק כלפי יהודים, היא נגד הגזע השמי. הפלא ופלא גם אני פה גזע שמי. מה לעשות? גם אני כזאת. אז כן, סמוטריץ' אנטישמי. אז אני מודיעה חגיגית לסמוטריץ' - זה לא יקרה. אנחנו נישאר תקועים לך כמו עצם בגרון. לך ולכל הגזענים שכמותך. אני והילד החצי מוסלמי חצי יהודי שלי. תקועים לך כמו עצם בגרון".

בשנה האחרונה לוסי מתעדת את חיי המשפחה שלהם לסדרה "מחוברים" בהוט. מה שמעלה שאלות, כי מצד אחד היא ובעלה צחי קנאים לפרטיותם: את הזוגיות שלהם שמרו בסוד ארבע שנים. עד רגע לפני החתונה, את צילומי התינוק החדש צחי ביקש לטשטש. ומצד שני הם השתתפו יחד בריאליטי - "הזמר במסכה" וכמובן "מחוברים".

לוסי אהריש (צילום: חדשות 12)
לוסי אהריש | צילום: חדשות 12

"רציתי לצלם את הנשמה שלי", הסבירה אהריש, "תראה, עברתי בוא נגיד שנתיים לא פשוטות מאז החתונה. גם כל מה שבא בעקבות החתונה, גם ההפלות, גם אובדן מקום העבודה שלי, כל מה שקרה ב'רשת' בעצם עם המיזוג, התוכנית שלי הייתה התוכנית היחידה שמצאה את עצמה מחוץ לפריים, מחוץ למיזוג. ובסוף כאילו מצאתי את עצמי בשנתיים שאני בסוג של מדרון למטההן מבחינת הקריירה, הן מבחינה אישית והן מבחינה נפשית".

"זאת הייתה הפעם הראשונה בחיים שלי שהלכתי לפסיכולוגית", שיתפה, "כל החיים וכל מה שעברתי במשך כל החיים, פיגוע, נאצות, קללות, קשיים לא הביא אותי לפסיכולוגית כמו שהשנתיים האלה הביאו אותי לשבת מול כיסא הפסיכולוג. וכן, הרגשתי שאני צריכה רגע לחשוף את הנשמה שלי. אני צריכה רגע לדבר את הנשמה שלי החוצה".

צפו בכתבה המלאה של אילן לוקאץ' מתוך "אולפן שישי".