תיעוד דרמטי: סרטון שמתפרסם מזירת הירי בטול כרם הלילה (בין חמישי לשישי) חושף את רגעי הירי בשאפע וסלאח אבו חוסין, אחים בשנות ה-20 לחייהם מבאקה אל-גרבייה. בסרטון נראה רכב שרודף אחר רכבם של השניים, גורם להם לסטות מנתיב נסיעתם ולהתנגש ברכב חונה, לאחר מכן הוא נצמד לחלון רכבם, יורה בהם - ונמלט. ברשות הפלסטינית דיווחו על נוכחות של חוקרים ישראלים בזירה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי אלמונים שנסעו ברכב מסוג מאזדה, בעל לוחית רישוי ישראלית, עקפו את הטויוטה שבה נסעו שני האחים ופתחו עליהם באש מכלי נשק אוטומטי. מותם של השניים נקבע במקום. על פי החשד, שאפע אבו חוסין היה על הכוונת של המחסלים במשך תקופה ארוכה, וכמה מקרובי משפחתו שילמו על כך בחייהם עוד קודם.

סלאח ושאפע אבו חוסין
סלאח ושאפע אבו חוסין

כמה קרובי משפחה של השניים נרצחו בשנה האחרונה, בהם אימם, עאידה אבו חוסין, שנרצחה לפני כחצי שנה במקום מגוריהם. מלבד עאידה אבו חוסין, בדצמבר האחרון נרצח גם אמיר אבו חוסין, קרוב משפחה נוסף. שני דודיו, שליוו אותו לבית החולים ונסעו אחרי האמבולנס, נורו למוות בכביש 9.

בחודשים האחרונים נרשמה הסלמה באלימות בחברה הערבית ובימים האחרונים נרצחו ביריות שישה אזרחים ערבים. ביום שני האחרון נרצחה ביריות סוהא מנסור, בת 38, בסלון היופי שבבעלותה בעיר טירה. תחילה דווח כי מנסור נפצעה באורח קשה, אך בהמשך נקבע מותה בשטח על ידי פרמדיקים של מד"א. לאחר הירי נרשמה התקהלות של קרוביה בבית החולים מאיר אסף הרופא. המשטרה פתחה בחקירת האירוע וטרם נעצרו חשודים.