יוצא "האח הגדול" נפצע בתאונת דרכים

אדם אליוף נפגע הבוקר בתאונה בכביש איילון • "קרה לנו נס משמיים" • בן זיני שנסע ברכב שמאחוריו הגיש לו עזרה ראשונה, ונסע איתו לבית החולים

, צילום: אורן בן חקון

זה הזמן לומר את ברכת הגומל: בן זיני, בוגר "האח הגדול" אדם אליוף ועוזרו של זיני רון טרויאן, נקלעו הבוקר (שישי) לתאונת תאונת דרכים באיילון, שממנה ניצלו אליוף וטרויאן בנס. אליוף קיבל מכה חזקה בצוואר וסובל מכאבים בכל גופו, וטרויאן נפצע מרסיסי זכוכית שנכנסו לו לעיניים ולפנים. השניים שוחררו במהלך היום מבית החולים.

אליוף וזיני עדכנו את העוקבים שלהם בפרטי התאונה שאירעה לקראת השעה חמש לפנות בוקר בסטורי שהעלו לאינסטגרם שלהם.

"כשהרכב שפגע בנו נתקע בקיר ועלה לאוויר, הבנתי שזהו הוא הולך ליפול עלינו", כתב אליוף בסטורי שהעלה לצד תמונת הרכב השרוף והמרוסק.

בן זיני אחרי התאונה

"הכל קרה כ"כ מהר, והמכה הייתה כ"כ חזקה שעד עכשיו אני מרגיש את העוצמה שלה בכל חלק בגוף", שיתף את העוקבים בפציעות שספג כתוצאה מההתנגשות. 

"לא אשכח את התחושות באותו הרגע, שזהו, זה הרגע שאני מת. 

זה סוף הפרק שלי בעולם הזה... וככה?

על שטות של בן אדם זר? על זה שבן אדם שאני לא מכיר חשב שהכביש זה מסלול המרוצים שלו? קצת עצוב. לא ככה חשבתי שאני אסיים את הסיפור שלי.

ניצלנו והצלחנו לעצור את הרכב בצד.

הרכב השני נשרף והנהגים ברחו מהמקום", חשף אליוף.

"כל מי שראה את האירוע אמר פה אחד: 'מה שקרה פה היום זה נס'. 

ואני? אני רק אומר לעצמי כמה מזל.

כמה מזל שדווקא הפעם החלטתי לחגור חגורת בטיחות. שדווקא הפעם להבדיל מהדרך הלוך, החלטתי לחגור את החגורה, כי תכל'ס? הכל יכל להיראות אחרת.

ואיך הם היו מסוגלים לברוח? איך הם היו מסוגלים פשוט להשאיר אותנו שם?

תהה אליוף על הנהגים הפוגעים שמיהרו להימלט מזירת התאונה.

"לסיכום חברים, סעו בזהירות, והכי חשוב תחגרו חגורת בטיחות", הפציר בעוקביו. "זה מציל חיים. תקשיבו לאחד שהיה שם".

במקביל לסטורי של אליוף, גם זיני שנסע ברכב מאחורי אליוף וטרויאן ולא נפגע בתאונה, העלה סטורי קצר בו הוא וטרויאן נראים במסדרון בית החולים כשטרויאן נראה יושב בכיסא גלגלים בפנים חבולות.

"מה שקרה לנו זה נס משמיים", אמר זיני והבטיח כי ברגע שיתאושש מעט מהחוויה המטלטלת יספק פרטים נוספים על התאונה, כשטרויאן מוסיף: "תנהגו בזהירות. תסתכלו על הכביש אלף פעם".

מבן זיני נמסר: "תודה לכל הדואגים ועל הברכות החמות. למזלי לא נכחתי ברכב שנפגע. בנס חבריי יצאו מהאירוע הקשה בנזקים קלים בלבד ואחרי טיפול רפואי מסור כולם שוחררו הלילה לביתם. זו ההזדמנות לאחל החלמה מהירה לכל המעורבים בתאונה ובבקשה שמרו על עצמכם בכבישים״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר