אוטובוס שבו נסעו אמש (שבת) בני משפחה נכנס לשכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים ונתקל ביידוי אבנים ואלימות מצד התושבים. נהג האוטובוס נכנס לשכונה בניסיון לקצר את הדרך, ולרכב נגרם נזק רב. הנהג ומשפחתו נמלטו מהאוטובוס וחברו לכוחות בסמוך, ואיש מהם לא נפגע. לאחר שהמשפחה נמלטה, האוטובוס הוצת בשכונה. כוחות משטרה פעלו במקום כדי להשיב את הסדר. 3 חשודים, בהם שני קטינים, נעצרו בחשד למעורבות במעשה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

ממשטרת ישראל נמסר כי "כוחות המשטרה שפעלו הלילה בשכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים בעקבות השלכת אבנים לעבר אוטובוס שנכנס למקום (ללא נפגעים), עצרו 3 חשודים, בהם 2 קטינים, במעורבות באירוע והם הועברו לחקירה".

האירוע האלים אמש מגיע לאחר כמה ימים מתוחים מאוד במזרח ירושלים, לאחר שבמהלך השבוע התיישבו כמה משפחות יהודיות בפאתי שכונת שייח ג'ראח הסמוכה. חברת מועצת עיריית ירושלים לורה ורטון טענה כי הותקפה וכי חלונות רכבה נופצו כשהגיעה לשכונת סילוואן כדי לשוחח עם משפחות פלסטיניות.

ביום שישי נערכה הפגנה במחאה נגד פינוי תושבים ערבים משכונת שייח ג'ראח, במהלכה הותקף ח"כ עופר כסיף על ידי שוטרים. קצת יותר מיממה לאחר מכן, גיבו במשטרה את השוטר שהכה את ח"כ כסיף, והבהירו כי הם נותנים בו אמון מלא. במקביל, אחד מהמפגינים שנעצרו טוען ששמע את השוטרים מתאמים לכאורה גרסאות לאחר האירוע.

שרת התחבורה מירי רגב גינתה את התקיפה וחיזקה את ידי הנהג שהותקף עם משפחתו. "זהו אירוע חמור שיכל להסתיים בצורה קשה בהרבה", ציינה רגב. "אני סומכת על כוחות הביטחון והמשטרה שיביאו למעצר האחראים לאירוע, ויטפלו בהם במלוא חומרת הדין".