סרטוני סקס והתחננויות לאבא: בנו של הנשיא ביידן ממשיך להסתבך

הצהובון הבריטי "הדיילי מייל" השיג מאות אלפי חומרים, שבחלקם נראה האנטר שוכב עם זונות • הוא כתב לאביו: "רוץ לנשיאות, כך תוכל להציל את כבודי"

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, לצד בנו האנטר, ב-2010 // צילום: איי.פי.

במחשבו של האנטר ביידן, בנו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, נמצאו מאות אלפי חומרים המצביעים על כך שהוא חשש שהוא ייאסר בשל "מסים שלא שולמו" ובגלל הוצאות גדולות על זונות, סמים ומכוניות יוקרה, כך על פי דיווח בצהובון הבריטי "הדיילי מייל".

העיתון, כך על פי התחקיר שלו שפורסם שלשום (חמישי), הצליח להשיג ממחשבו האישי של ביידן 103 אלף הודעות טקסט, 154 אלף אי-מיילים ויותר מ-2,000 תמונות וסרטונים, שבחלקם הוא נראה עירום לגמרי ואף מקיים יחסי מין עם זונות. בכמה תמונות אחרות נראה סם מסוג קראק. לטענת "הדיילי מייל", הצהובון אימת את האותנטיות של החומרים באמצעות מומחים פליליים.

בכמה מצילומי המסך שפורסמו בתחקיר, נראות התכתבויות של האנטר עם אביו כחודשיים לפני שהכריז על ריצתו לנשיאות, בהן התחנן האנטר מאביו לעשות זאת כדי להציל את כבודו. בהודעות אחרות, האב כתב לבנו כי הוא אוהב אותו והציע לו את עזרתו בכמה וכמה הזדמנויות.

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, בבית הלבן, בשבוע שעבר // צילום: איי.אף.פי.
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, בבית הלבן, בשבוע שעבר // צילום: איי.אף.פי.

הפרסום של "הדיילי מייל" מגיע כמה ימים לאחר שהאנטר פרסם את האוטוביוגרפיה שלו, "דברים יפים", שבו תיאר את מאבקו עם התמכרותו לסמים, נושא שדונלד טראמפ, נשיא ארה"ב הקודם, נהג לדבר עליו לא מעט במהלך קמפיין הבחירות האחרון שלו. בעימות הנשיאותי הראשון שהתקיים בין השניים, ביידן התייחס לבעיות ההתמכרות של בנו, ואמר כי הוא תיקן את זה ושהוא גאה בו.

בהתכתבויות שונות נוספות בין השניים, כתב ביידן האב כי הוא מאמין שהאקרים מנסים לפרוץ לטלפון הנייד שלו כדי להשיג את החומרים השונים הנמצאים בו, כולל אותן הודעות עם בנו. "אני בטוח שההודעות שלי הן יעד לתקיפה, כנראה שפורצים לי", כתב הנשיא.

כזכור, בשנה שעברה, זמן קצר לפני הבחירות לנשיאות בארה"ב, הודיעה הבולשת הפדרלית (ה-FBI) כי היא מחזיקה את המחשב הנייד של האנטר, לאחר שזה לכאורה שכח אותו בחנות לתיקון מחשבים בדלאוור, מדינת מגוריו בארה"ב.

בנוסף, בצהובון האמריקני "ניו יורק פוסט" נטען בשנה שעברה כי על המחשב נמצאו התכתבויות של ביידן הבן עם ראשי תאגיד "בוריסמה" האוקראיני, המוכיחות לכאורה כי אביו, אז המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, נפגש וקיים קשר עם נציגי החברה. ממטה ביידן הכחישו את הטענות של הצהובון, שלא הוכחו מעולם.

למרות כל הפרסומים שעלו נגד האנטר, ב"דיילי מייל" טוענים כי לא נראה שבחומרים המדוברים יש חומרים הנוגעים לעסקיו הפרטיים או לענייניו הפוליטיים של אביו.

דובר של חברת ההוצאה לאור של ספרו של ביידן סירב להגיב על הדיווח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר