שתף קטע נבחר

סמואל אטו: "ז'וזה מוריניו לא מאמן הגנתי"

חלוץ אינטר משיב בראיון ל'מארקה' למבקרי מאמנו אחרי הבונקר של הנראזורי בקאמפ נואו. בינתיים, מוראטי ינסה להשאיר את הפורטוגלי ומבטיח לו החתמה של שני גלאקטיקוס

אוהדי כדורגל רבים בעולם לא ישכחו עוד זמן רב את אחת התצוגות המכוערות בתולדות הענף - הבונקר של אינטר בגומלין מול ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות. אחרי אותו הפסד 1:0, שלא הספיק לבארסה, הנראזורי חגגו העפלה לגמר הצ'מפיונס.

 

סמואל אטו, חלוץ אלופת איטליה, יוצא היום (ש') בהגנה ברורה על מאמנו, בראיון נרחב שהעניק ל'מארקה' הספרדי. "ז'וזה מוריניו ממש לא מאמן הגנתי. אם תבדקו, תגלו שאינטר משחקת בדרך כלל עם חמישה חלוצים", אומר החלוץ הקמרוני.


אז מי מספר 1? סמואל אטו חושב שמוריניו (צילום: AFP)

 

אטו לא חוסך במחמאות למאמן הפורטוגלי: "מוריניו הוא אחד המאמנים הגדולים שהיו לי בקריירה, אם לא הגדול מכולם. מדובר במאמן מהרמה הכי גבוהה שיש".

 

בתקופה האחרונה פורסם ברחבי היבשת לא פעם כי מוריניו אולי יעזוב את אינטר, כאשר ריאל מדריד נחשבת לאופציה אפשרית. באינטר מצפים לזכייה נוספת באליפות ביום ראשון, אבל בינתיים נערכים להשארתו של המאמן.

 

הנשיא מאסימו מוראטי מתכנן להציע למאמנו בשנתיים האחרונות הצעה שלא ניתן לסרב לה ובנוסף להבטיח לו החתמה של שני כוכבי על, 'גלאקטיקוס', על מנת לשכנע אותו להישאר בצד הכחול-שחור של מילאנו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים