שתף קטע נבחר

שבת במדריד: הניצחון הראשון של פאר על ונוס?

אחרי פתיחה מצוינת של עונת החימר, תנסה הישראלית לגבור לראשונה על הוויליאמסית - לה הפסידה ארבע פעמים בעבר - ולהעפיל לגמר הגדול בספרד (13:00, דיווח חי ב-ynet)

הפעם החמישית תהיה גלידה? עם מאזן של 4:0 בקריירה מול ונוס וויליאמס, שחר פאר תעלה בשבת (13:00, שידור ישיר ביורוספורט, דיווח חי ב-ynet) למפגש נוסף מול האמריקנית, הפעם בחצי גמר הטורניר הענק במדריד (פרסים בסך 3.5 מיליון אירו).

 

 

הישראלית בת ה-23 נמצאת בכושר מצוין בפתיחת עונת החימר ומאזנה מאז תחילת המשחקים על המשטח האדום עומד על תשעה נצחונות מול שני הפסדים בלבד, כולל שתי העפלות לחצאי הגמר - בשטוטגרט ובמדריד.


שחר פאר, תקווה לנצח את ונוס וויליאמס בניסיון החמישי (גטי אימג'ס)

 

פאר (22 בעולם), שבזכות ההישג שלה השבוע תחזור לטופ 20 ותתקדם לאיזור המקום 16-17 בעולם, תנסה הפעם לא רק להישאר צמודה לוונוס במשחק, אלא גם להפתיע אותה ולרשום אולי את הניצחון הגדול בקריירה שלה.

 

לאחר התבוסה בגמר ממפיס 2007 מול האמריקנית (6:1, 6:1), בשלושת המפגשים האחרונים (מיאמי 2009 ובעיקר דובאי ורומא השנה) פאר נתנה פייט לוויליאמסית הבכורה, אבל לא הצליחה לקחת מולה אפילו מערכה. גם הפעם המשימה תהיה קשה, מאחר ו-ונוס בכושר מצוין ובעקבות ההישג שלה השבוע במדריד, בדירוג של יום שני הקרוב היא תהיה מספר 2, מאחורי אחותה סרינה.


ונוס וויליאמס, למזלה הרע של פאר היא נמצאת בכושר מצוין (AP)

 

מאמנה של פאר: "מצפה לנו מבחן קשה נוסף"

"שחר עברה מול לי נה (13 בעולם) משחק קשה מאוד, אבל עכשיו מצפה לנו מבחן קשה נוסף", אמר ל-ynet פבלו ג'אקופלי, מאמנה של פאר, אחרי השעתיים

וחצי הקשות מאוד ששרדה חניכתו מול הסינית העיקשת, שנכנעה רק בנקודת המשחק השישית נגדה.

 

"היתה הופעה מרשימה מאוד של שחר", שיבח המאמן הארגנטיני את הופתעה של פאר בשישי, אבל גם הוא וגם מאמן הכושר רונן בגה, שעודדו ללא הרף את השחקנית מהיציע, יודעים שבשבת זה יהיה סיפור אחר לגמרי.

 

בחזרה הגנרלית לפני המשחק בשבת, פאר כבר הפסידה מול ונוס בזוגות במדריד. בשישי בערב שחר ושותפתה האיטלקייה, פרנצ'סקה סקיאבונה, נעצרו בחצי הגמר עם 7:5, 6:2 מול ונוס ואחותה סרינה, הצמד הטוב בעולם ברוב ימות השנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחר פאר
צילום: gettyimages imagebank
פבלו ג'אקופלי
צילום: יועד כהן
מומלצים