שבר בקבוק

חשד מחריד: ילד רצח 'הומלס'; "משעמום גרידא"

לפני כשבועיים, המשטרה הוזעקה לבית נטוש בעיר חולון, לאחר שהתקבל דיווח על גופה שהתגלתה במקום. כעת מתברר, כי ה'דר-רחוב' נרצח בגלל שעמום של ילד בן 12 (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה. דר רחוב (צילום: Gili Yaari / Flash90)

מקרה מזעזע התרחש על פי החשד בעיר חולון: ילד כבן 12 חשוד שרצח 'דר-רחוב' (הומלס), סתם, מתוך השיעמום וללא שהיה כל עימות מקדים.

על פי הדיווח הערב (ראשון) ב'חדשות 12', ילד בן 12 מהעיר חולון נעצר לאחרונה על ידי המשטרה בחשד למעורבות גבר חסר בית בן 56 מהעיר חולון.

מקרה הרצח של הגבר בשם אנדרי טיומקין, התרחש לפני כשבועיים ימים, כאשר צוות מד"א הגיעו למבנה נטוש וקבעו את מותו של טיומקין. לאחר הקביעה של הצוות הרפואי, הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. בבדיקה ראשונית של הגופה, נמצאו סימני חבלה באזור ראשו.

משטרת מרחב איילון החלה בחקירה והתברר לה כי יום לפני איתור הגופה, היו מספר ילדים בחולון שהבחינו באותו טיומקין ואחד מהם, מתוך שיעמום, תפס בקבוק ושבר על ראשו של המנוח. לאחר המכה שספג, טיומקין קם מהרצפה, עזב את המקום ואחרי יממה גופתו נמצאה כאמור במבנה נטוש.

החוקרים החלו לחפש אחר הילדים החשודים והצליחו לאתר אותם. הם נחקרו כאשר באחד מביניהם ששבר על ראשו של דר הרחוב את הבקבוק, נעצר לחקירה.

הילד ששבר נמצא במעון לילדים והמשטרה בוחנת במקביל גם את מערבותם של שאר הילדים שהיו במקום, אם היה להם קשר למקרה הרצח.

מהחקירה עלה, כי הנער עשה זאת רק מתוך 'שיעמום גרידא', וקודם למקרה לא היה עימות בין הילד לטיומקין. בעקבות גיל החשוד, במשטרה ובפרקליטות שוקלים כיצד לטפל בתיק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר