"נתאמץ למנוע בחירות" • צפו

האויבים מחזרים: בנט נפגש עם לפיד במשך כשעתיים וחצי

המרוץ למנדט: אחרי פגישה עם נתניהו, ולפני פגישה נוספת עמו, נועד הלילה יו"ר 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט עם יאיר לפיד. האויבים הפוליטיים, נתניהו ולפיד, מבקשים כי ימליץ עליהם להרכיב ממשלה (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בניסן תשפ"א | 03.04.21
(צילום: Gershon Elinson/Flash90)

כשעתיים וחצי נמשכה הלילה (מוצ"ש) פגישתם של יו"ר מפלגת ימינה ח"כ נפתלי בנט ויו"ר מפלגת יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, בניסיון להשיג הסכמה שתאפשר הקמתה של ממשלת שמאל עם מיעוט ימני בתוכה.

על פי הדיווחים, לפיד הציע לבנט רוטציה על תפקיד ראש הממשלה, יתכן אף כאשר הוא בחלקה הראשון של הקדנציה, אך לבקש שקודם ימליץ עליו בפני נשיא המדינה ראובן ריבלין למלאכת הרכבת הממשלה.

אל הפגישה הגיע בנט, כזכור, אחרי שכבר נפגש עם יו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, במשך שלוש שעות ביום שישי האחרון.

ידיעות שפורסמו הערב בכלי התקשורת, לפיהן נתניהו הציע לבנט רוטציה על ראשות הממשלה, בפגישה זו, הוכחשו באופן רשמי על ידי לשכתו של נתניהו.

שקד, הערב (צילום: דוברות בני עקיבא)

טרם החלה הפגישה בין לפיד בנט, הצהירה שותפתו של האחרון, שרת המשפטים לשעבר איילת שקד: "אני מאוד מקווה להוציא את עם ישראל לחירות פוליטית, ולהקים ממשלה לאומית, טובה, יציבה ומתפקדת, שתעבוד עבור אזרחי ישראל ותקדם את הערכים שחשובים לנו".

"אנו עובדים לילות כימים על מנת לעמוד בהבטחה שלנו למנוע בחירות חמישיות, על אף התוצאות המורכבות. כולי תקווה שנצליח", הוסיפה שקד, ב'מימונה' לצד זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, שתמך במפלגתו של סמוטריץ'.

יצוין, כי פגישה נוספת בין יו"ר מפלגתה בנט לבין ראש הממשלה נתניהו צפויה להתקיים כבר בזמן הקרוב, בתקווה של הליכוד להתקדמות מהירה יותר בציר זה, מאשר בכיוון השמאל-מרכז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר