שתף קטע נבחר

סהר: "רוצה לכבוש מול אוואט לפני הנבחרת"

חלוץ אספניול יכול לקבוע אם מאיורקה תגיע לליגת האלופות בשבת, אבל חושב גם קדימה ("העונה הבאה חשובה לי") ומתכונן לקיץ ("אתגייס לשבועיים ואז מקווה לנוח"). סביליה באלמריה

הקרב על האליפות בין ברצלונה לריאל מדריד יוכרע רק ביום ראשון, אבל מחר (ש') תסתיים העונה הספרדית בקרב על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. סביליה מובילה בנקודה על פני מאיורקה של דודו אוואט, וניצחון שלה באלמריה (23:00), יבטיח לה עוד עונה על הבמה הגדולה של הכדורגל האירופי.

 

אבל לא רק סביליה תנסה למנוע ממאיורקה לעשות היסטוריה, אלא גם אספניול, שתתארח אצלה באותה שעה. החלוץ הישראלי בן סהר, צפוי לפתוח בהרכב לראשונה מזה זמן רב, תוך ניצול היעדרויות של לא מעט שחקנים מהחלק הקדמי. סהר התראיין ל'אל מונדו דפורטיבו' הקטלוני והתייחס למפגש הפיקנטי מול אוואט, כמו גם לקיץ הקרוב והעונה הבאה.


דודו אוואט. דרבי לסיום העונה (צילום: רויטרס)

 

"אני רוצה לכבוש מול אוואט לפני שאני פוגש אותו בנבחרת", אמר סהר ואחר כך גם התייחס לנושאים אחרים. "היתה לי עונה לא קלה כי לא שיחקתי יותר מדי. אבל כשהגעתי ידעתי שזו הולכת להיות שנה של הסתגלות ותחרות קשה על ההרכב. עכשיו כשהכל נגמר, אני מקווה שבעונה הבאה אשחק יותר. זו תהיה שנה מאוד חשובה עבורי".

 

"אני יודע שהמאמן, מאוריציו פוצ'טינו, הישווה את מצבי לזה של חוסה קאייחון, שבשנה שעברה לא שיחק הרבה ועכשיו שחקן הרכב. דיברתי איתו על זה, ובסך הכל אני מרגיש שהעונה למדתי הרבה". בהתייחסו לטירונות המתקרבת בקיץ, אמר סהר: "כשאחזור מהנבחרת, אתגייס לשבועיים לצבא, אבל לא לדברים קשים. אח"כ אני מקווה לזכות לשבועיים של מנוחה לפני שאתכונן לעונה הבאה".

 

בשבת גם תחגוג אתלטיקו מדריד, עם גביע הליגה האירופית ב'ויסנטה קלדרון', במשחק מול חטאפה וסראגוסה תארח את ויאריאל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים