שתף קטע נבחר

ליונס: "הוכחנו בגרות במאבקי פלייאוף אמיתיים"

בהפועל ירושלים החלו הבוקר במכירת כרטיסים לפיינל פור, הפוורוורד נושם לרווחה: "עכשיו אנחנו הולכים לנוח וליהנות מהניצחון". האוהדים ישבו בשערים 11-10

הרבה לחץ השתחרר אתמול (ה') בהפועל ירושלים, לאחר הסיום החיובי מבחינתה של הסדרה מול מכבי ראשון לציון. עונה הפכפכה ורצופת עליות ומורדות עברה על האדומים, שהודחו בשלב מוקדם מגביע המדינה, אולם העפילו לרבע גמר היורוקאפ. כעת, כך מקווים בבירה, ובניגוד לעונה שעברה, תגיע הקבוצה לשיאה בזמן הנכון של העונה, קרי בפיינל פור.

 

הבוקר כבר החלו בקבוצה במכירת כרטיסים לאירוע השיא, שיערך ב-25 עד ה-27 במאי בהיכל נוקיה. אוהדי הקבוצה ישבו בשערים 11-10, כשהמכירה מתבצעת במשרד הכרטיסים בימות. בירושלים דיווחו על ביקוש רב, והמליצו להקדים עם הרכישה בשל המלאי המוגבל של הכרטיסים.

"אני שמח מאוד שהסדרה מול ראשון לציון מאחורינו", אמר ל-ynet הפורוורד ליאו ליונס, "אלה היו מאבקי פלייאוף אמיתיים. הוכחנו הרבה אופי ובגרות. אנחנו הולכים עכשיו לנוח יומיים וליהנות מהניצחון, אבל יחד עם זאת מחכה לנו עוד דרך ארוכה וקשה עד לגמר".

 

"גלבוע/גליל היא קבוצה טובה מאוד", המשיך ליונס, "והעובדה שהם ניצחו את אשקלון 0:3 מעידה על חוזקה. אני מניח שנתכונן בצורה הטובה ביותר כדי לנצח בחצי הגמר ואח"כ גם בגמר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי הפועל ירושלים
צילום: אורן אהרוני
מומלצים