שתף קטע נבחר

גיא לוזון: "אנחנו רוצים לנצח"

אחרי שתקף בחריפות את הפועל ת"א, מאמן בני יהודה הסביר כי ייתן הכל על מנת להוציא נקודות ממכבי חיפה: "אני רוצה לנצח גם במשחקי אימון". אבו זייד ואיינוגבה המורחקים ייעדרו

בלי דלה איינוגבה, שהורחק במשחק גמר הגביע מול הפועל ת"א, וללא חסן אבו זייד, שירצה עונש הרחקה של כרטיסים צהובים, תנסה מחר (ש') בני יהודה לנצח את מכבי חיפה לראשונה מזה ארבע שנים. הזהובים, שעבורם המשחק הינו חסר חשיבות בעקבות העובדה שהזכייה של הפועל ת"א בגביע הבטיחה את מקומם באירופה כפיינליסטים, ישחקו מחר מול אצטדיון מלא באוהדים חיפאים.

 

כל הכרטיסים למשחק נמכרו בימים האחרונים, כאשר לאוהדי בני יהודה יוקצה יציע אחד בלבד. כ-12,000 אוהדים ירוקים צפויים למלא את יציעי בלומפילד במטרה לחגוג אליפות, ובני יהודה תנסה להיות זו שתטרפד את זה.

 

"אמרתי לשחקנים שלי שבני יהודה רוצה לנצח בכל משחק", אמר המאמן גיא לוזון. "אנחנו נעשה את הכל בשביל לנצח ולא בשביל הפועל ת"א. אני רוצה לנצח בכל משחק, גם במשחקי אימון, אז בוודאי שבליגה. אני לא צריך שאף אחד ידרבן אותי, אחנו רוצים לנצח בלי קשר להפועל ת"א".


רן קדוש. יעמוד בשער מול חיפה (צילום: חגי אהרון) 

 

שוער המשנה של הקבוצה רן קדוש, יפתח מחר בין הקורות בעקבות הרחקתו של איינוגבה. מיקי מגן, בנו של היו"ר חזי מגן, ישמש כשוער שני.

 

אחרי שפתח מול הפועל במערך טקטי סגור עם שלושה בלמים ואיציק עזוז כשומר אישי על גיל ורמוט, יחזיר לוזון את שחקני ההגנה לספסל והקבוצה תשחק במערך הרגיל שלה - 1-5-4, עם איבן גרידו ואביב חדד בהגנה. עזוז ודין מורי ישובו לספסל, כאשר מהראן ראדי וסיניסה ליניץ' יפתחו בקישור האחורי.

 

הרכב משוער: רן קדוש; עוז ראלי, אביב חדד, איבן גרידו, כפיר אדרי; סיניסה ליניץ', מהראן ראדי, לירוי צעירי, מיכאל זנדברג; אסי בלדוט, אלירן עטר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיא לוזון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים