שתף קטע נבחר

אידסון: "לקחנו את המשחק כמובן מאליו"

פורוורד מכבי ת"א עדיין מנסה להתאושש מההפסד 91:81 לבני השרון: "אשקר אם אומר שלא חשבנו שתהיה סדרה קצרה יותר. הכי חשוב מבחינתנו זה להחזיר את האגרסיביות למשחק שלנו ולנצח מול הקהל הביתי"

ביטחון עצמי מופרז, זלזול או סתם אפאטיות - תבחרו או תמחקו את המיותר, אבל ככה בדיוק נראתה מכבי ת"א בפתיחת המשחק הרביעי מול בני השרון בהרצליה. המארחים לעומת זאת התכוננו בכל הכח ולא התכוונו אחרי שתי תבוסות רצופות לסיים כתפאורה בלבד.

 

שון ג'יימס (20 נק' ו- 8 ריבאונדים) ופי ג'יי טאקר (18 נק' ו- 5 ריבאונדים) גרמו לפיני גרשון להיזכר שהעובדה שלא הובא מחליף למאצ'יי לאמפה מהווה בעיה לא רק ביורוליג, אלא אפילו בליגה האפורה בארץ וסטפון לאזמה להזכירכם, שבר את כף רגלו.

 

הצהובים עוד ניסו לחזור ונזכרו להילחם באיזשהו שלב, בעיקר בעזרת צ'אק אידסון (17 נק' ו-9 ריבאונדים) ואנדרו וויזנייבסקי (17 נק'), אבל ביום שבו דורון פרקינס מסיים עם 2 מ-8 מהשדה, תוסיפו לכך עוד הופעה מאכזבת של אלן אנדרסון (2 מ-7), ובסיום ניצחון שני מרשים לקבוצה של דן שמיר  (91:81) בסדרת הפלייאוף מול מכבי ת"א, שנגררה למשחק חמישי שיתקיים ביום שני בהיכל נוקיה.

 

"לקחנו את המשחק הזה כמובן מאליו, כ'מנצחים וסוגרים את הסדרה' ולא שיחקנו חזק כמו ששיחקנו בשני המשחקים הקודמים, בני השרון קבוצה טובה מאוד ואסור להגיע ולשחק בצורה כזו מולם", אמר צ'אק אידסון ל-ynet.


שון ג'יימס. חגג על הגבוהים של מכבי תל אביב (אלי אלגרט)

 

אידסון התייחס למשחק המכריע בנוקיה ביום שני והוסיף: "הכי חשוב מבחינתנו זה להחזיר את האגרסיביות למשחק שלנו. אין מה להתעסק במי ניצח, מתי ואיזה שחקנים חסרים - אנחנו צריכים להתרכז רק בכדורסל ולבוא לנצח מול הקהל שלנו".

 

"אני אשקר אם אומר שלא חשבנו שתהיה סדרה קצרה יותר ובאמת האמנו שהיא תסתיים כבר אתמול, אז ברור שאנחנו קצת מאוכזבים ומופתעים שהגענו למשחק חמישי. מנגד, מה שיפה במכבי העונה זו הלחימה, אז אל תוציאו אותנו כבר מהמשוואה, אנחנו עוד נחזור".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צ'אק אידסון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים