שתף קטע נבחר

ירושלים בפיינל-4. גודס: "מעכשיו זה סיפור אחר"

מאמן הפועל י-ם נשם לרווחה אחרי הסדרה הקשה מול ראשל"צ ולא שכח לפרגן ליריבה. מאמן הפועל חולון, מיקי דורסמן: "נצטרך לשחזר את המשחק הזה כדי להישאר בליגה"

הפועל ירושלים הפכה הערב לקבוצה השנייה שזוכה בכרטיס לפיינל פור, לאחר שגברה 55:62 על מכבי ראשון לציון במשחק מספר 4 (1:3 לי-ם). חצי הגמר הראשון באירוע המרכזי בכדורסל הישראלי נקבע, כשגיא גודס יפגוש את מי שאמור היה לאמן העונה במלחה במקומו, עודד קטש וגלבוע/גליל: "הגענו ליישורת האחרונה מפוקסים, נשארו לנו שני משחקים חשובים וכעת נתרכז בחצי הגמר מול הגליל. מעכשיו זה סיפור אחר".

 

"כשהסתכלתי על התוצאה במחצית (30:39) זה היה מגעיל", סיפר בכנות גודס, "אבל היינו השנה ברוב הסרטים האפשריים, אנחנו כנראה פשוט קבוצת חוץ טובה יותר. אני לא זוכר את עצמי משתולל על הקווים כמו היום, אבל זה פלייאוף, צריך להראות רגשות". 

 

מן הצד המפסיד, היה זה אפי בירנבוים שנפרד לשלום מעונה הפכפכה שכמעט הסתיימה בהפתעה גדולה: "השחקנים הראו השנה אופי, גם כשהיינו תקופות ארוכות עם ספסל קצר. למרות הכל הצלחנו להגיע ל'זריקה האחרונה', לפעמים זה בפנים ולפעמים זה בחוץ. אני מאחל בהצלחה לי-ם בהמשך הדרך".

 

מאיר טפירו, שהודח על ידי קבוצתו לשעבר, ראה את התמונה הכללית: "אנחנו יכולים להיות גאים באיך שסיימנו את הסדרה הזאת. אם היינו מתחילים את העונה בסגל הזה היינו מסיימים יותר גבוה. יש פוטנציאל גדול לכדורסל פה בראשון ושמחתי להיות חלק מזה העונה."


נשיקת פרידה. אפי בירנבוים מברך את גיא גודס (צילום: אורן אהרוני)

 

הפלייאוף התחתון נערך למשחק חמישי

בפלייאוף התחתון, היו אלה שתי הקבוצות בפיגור שהצליחו למשוך את הסדרה למשחק מספר 5 שיתקיים ביום שני, וייקבע מי השתיים שתרדנה לליגה הלאומית.

 

הפועל חולון הצליחה לעצור את עירוני נהריה במשחק הגנה גדול ולנצח 55:71 באולם הפחים. מיקי דורסמן, שזכה באליפות עם המועדון לפני שנתיים, מודע לחשיבות הקריטית של המשחק הקרוב: קודם כל נצטרך לשחזר מה שעשינו היום גם בשני. בסדרה אין זמן לנוח, עשינו הערב עבודה טובה ונקווה להמשיך אותה גם במשחק הבא".


יצליח להשאיר את הפועל חולון בליגת העל? מיקי דורסמן (צילום: אלי אלגרט)

 

עוד קבוצה שנשארה בחיים היא הפועל עפולה, שניצחה הערב 71:79 את עירוני ר"ג באולם זיסמן, וחזרה מפיגור 2:0 בסדרה כדי להחזיר את יתרון הביתיות לבירת העמק, שתארח את משחק מספר 5 בסדרה. "היה לנו מאוד מאוד קשה"

 אמר בסיום המשחק מאמן האורחים, "לשמחתי, הרבה בזכות התעלות אדירה של ניר כהן ושל האחרים ידינו הייתה על העליונה. אני מאמין שבמשחק הבא האולם יהיה מלא והאווירה תהיה מחשמלת. את החלק הקל עברנו".

 

מאמן הקבוצה המפסידה, יניב בורגר, היה מלא בטענות על השופטים: "הם לא נתנו לנו לשחק הגנה אגרסיבית בצבע ומילאו אותנו בעבירות שסיבכו הרבה מהשחקנים שלנו. המומנטם בצד של עפולה וגם הבטחון אבל עדיין אנחנו במרחק של משחק אחד זה יהיה כמו גבר גביע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיא גודס הפועל ירושלים
צילום: עוז מועלם
מומלצים