הסרט "צל כבד" ששודר אמש (מוצ"ש) בכאן 11 הצית שוב, בפעם המי יודע כמה, את הדיון הסוער סביב פרשת הרצח של הנערה תאיר ראדה ז"ל. אולה קרבצ'נקו טימר שזכתה לכינוי המאיים א.ק., סיפרה בפנים גלויות, מול המצלמות, על שעבר עליה מאז שנרמז כי היא זו שרצחה את ראדה, בסדרה "צל של אמת" לפני כחמש שנים. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

אמה של תאיר ז"ל, אילנה, מספרת בריאיון כי בעבר ניסתה לשוחח עם אולה ואף להיפגש איתה. "רציתי לשמוע אותה, ולראות אותה מקרוב. ניסיתי לדבר עם שניהם, גם עם א.ק. וגם א.ח. הוא קבע איתנו אבל בסופו של דבר סירב להגיע". א.ח הוא בן זוגה לשעבר של אולה, שעדותו על כך שהיא זו שרצחה את הנערה, הוצגה ב"צל של אמת". אמש, אולה ביטלה את הטענות, וטענה שהוא רק ניסה לנקום בה.

"מכל הסיפור הזה – מי שאשם פה ומי שכשל פה זה המשטרה והפרקליטות", אומרת ראדה. בדבריה היא מתייחסת לראייה חדשה לכאורה, שאינה שייכת למי שהורשע ברצח - רומן זדורוב. "זאת ראייה שנכון שהובאה בסדרה, אבל זה רק מראה את הכשל המאוד, מאוד מוקצן – איך לוקחים ראייה. ולא משנה 'אשמה', 'לא אשמה' – אנחנו לא בסיפור הזה. יש את בית המשפט העליון והוא יכריע בשבועות הקרובים בעניינה".

עוד סרט, ושוב איזה ניסיון להביא גרסה חדשה – אין לך איזה רצון שיפסיקו להתעסק בזה?
"לא. ממש לא. אני קברתי את הילדה שלי, ילדה בת 14, ילדה מצטיינת, ילדה מוכשרת, ילדה שכל החיים היו לפניה, ילדה שהלכה לבית הספר ללמוד ונרצחה סתם כך. למה שאני אניח על זה? למה כל מישהו אחר, היה מניח לזה? כשהיה רואה שקר אחרי שקר ואחרי שקר, בכל מיני סדרות שמנסים לייפות ולטייח את הדבר?".

את עדיין מקווה שתזכי לצדק?
"בוודאי. הפרשה הזאת תסגר ומקווה שבקרוב מאוד. אני עדיין מאמינה בבית המשפט העליון, שאליו אנחנו נגיע, נחושים יותר מתמיד. אנחנו בשאיפה מאוד גדולה שתיק הרצח של תאיר ייפתח מחדש. הכל מסתתר שמה. יש ראיות, יש וידויים, יש כל מיני דברים שמדינת ישראל והפרקליטות מסתירה מאיתנו. אני לא אתן לאף אחד, לאף אחד, לקחת את הבת שלי, תאיר ראדה, ולהפוך אותה למספר ולסטטיסטיקה. את זה יבינו".