יום שלישי, 28.05.2024 שעה 21:34

ראמוס: החוזה? אני רגוע. רוצה עוד קלאסיקו

קפטן ריאל שבר שתיקה: "יכול לשחק גם עוד 5 שנים". וגם: רונאלדו ("ספינת הדגל של יובה"), עתידו ("אין חדש"), פפ, זלאטן והסדרה על חייו שתעלה ב-9.4

|
סרחיו ראמוס (רויטרס)
סרחיו ראמוס (רויטרס)

אחרי שבועות של שתיקה בנושא וכשהסאגה מעסיקה כל העת את כלי התקשורת ברחבי עולם הכדורגל, סרחיו ראמוס דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים בה גם הציג את העונה השנייה של הסדרה התיעודית שתעלה באמאזון בשם “אגדת סרחיו ראמוס”, ובה ענה על שאלות העיתונאים גם בנושא חידוש החוזה.

קפטן ריאל מדריד עתיד לסיים את חוזהו במועדון בתום העונה הקרובה ולמעשה מאז ינואר הוא כבר יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה אחרת. השיחות בינו לבין נשיא המועדון פלורנטינו פרס מוגדרות כ”תקועות” על פי התקשורת בספרד, בזמן שהשחקן רוצה חוזה לשתי עונות נוספות באותו שכר, בעוד ריאל מציעה חידוש לעונה אחת, או שתיים עם הפחתה של 10 אחוזים ממשכורתו.

סרחיו ראמוס (רויטרס)סרחיו ראמוס (רויטרס)

ראמוס התייחס תחילה לפציעתו: “זה לא היה משהו רציני מאוד, אבל כשאתה בחוץ הרבה זמן זה לא נורמלי, לא חוויתי את זה הרבה בקריירה. מקווה שאצליח לחזור במהרה. בשנה האחרונה היינו צריכים להתמודד עם דרמה חברתית ובריאותית, כדורגל הוא לא הדבר החשוב ביותר. אני שולח חיבוקים גדולים לכל אלו שסייעו במגפת הקורונה כדי שנחזור לשגרת חיים, בייחוד הרופאים כמובן. חזרתי להתאמן עם הקבוצה ואני רוצה לעזור לה לקחת את התארים ולהקדיש אותם לאוהדים”.

הסדרה שתעלה: “אני אוהב את זה שיש לי יכולת להראות את העבר שלי כדי שהקהל יכיר אותי יותר. הסדרה גם הופסקה לשלב מסוים בגלל הקורונה. במהלך הסדרה אני מדבר על כל מיני נושאים מהקריירה שלי. יש הרבה חלקים גדולים ואני לא יכול לבחור את זה שאני אוהב במיוחד”.

תקופת הקורונה: “זה היה קשה ומסובך, אנחנו אנשים ויש לנו רגשות. התגעגעתי לכדורגל, לנסוע ברכב וסתם לטייל. ביליתי את הזמן כדי להיות עם המשפחה שלי כך שיצא גם משהו טוב מזה. ביליתי הרבה זמן בחדר כושר כדי לחזור חזק יותר. מקווה שאוכל לשחק עוד הרבה שנים”. ראמוס גם סיפק אולי רמז על העתיד במועדון: “אני רוצה לשחק יותר קלאסיקו”.

עתידו: “אני לא רוצה להיות רק עוד אחד בכדורגל, לכן אני מנסה להיות תמיד הגרסה הטובה ביותר שלי, הכי טוב שאני יכול להיות בכל שנה מחדש.  אני מאמין ביכולת שלי להשיג עוד תארים ולשבור שיאים, אני יכול לשחק עוד 5 שנים ברמות הגבוהות. בארסה? כשאתה מנצח אותה זה מעבר לשלוש נקודות, זה סיפוק שנמשך כל השנה. יש חוסר ודאות לגבי החוזה, אין שום דבר חדש כרגע, הייתי רוצה, אבל אני רגוע ומרוכז בהמשך העונה”.

הביקורות על רונאלדו באיטליה: “הוא ספינת הדגל של יובנטוס, כשאתה חושב על יובה אתה חושב על רונאלדו. אם קורה משהו אז מדברים על הכוכב או על המאמן, ככה זה. היו הרבה הפתעות כמו ההדחה של יובנטוס ושל ברצלונה העונה”.

רונאלדו (מערכת ONE)רונאלדו (מערכת ONE)

ראמוס נשאל על איברהימוביץ’: “יש לי הערכה מיוחדת לזלאטן, בזכות הקריירה הגדולה שלו. הוא תמיד הראה שהוא שחקן נהדר, ‘רוצח’, שונה, הוא נסע לארצות הברית וחזר לאירופה בגילו, הוא צריך לשמש דוגמה לכולם. הוא גם בחור טוב ומוכיח שלכדורגל אין גיל. זה לא משנה בן כמה אתה, בכדורגל זו שאלה של אם אתה טוב או פחות טוב”.

זלאטן איברהימוביץ' חוגג (רויטרס)זלאטן איברהימוביץ' חוגג (רויטרס)

הטענות של אתלטיקו מדריד על השיפוט: “הדבר הכי חכם זה להיות בצד, השופטים הם גם בני אדם ויכולים לטעות. תמיד הגנתי על מערכת ה-VAR, השופטים הם חלק מהמשחק וצריך לתת להם כבוד וחיבה”.

עוד אמר: “הרגשתי תמיד מאוד אהוב ומוערך. אם אני צריך לתת טיפ למי שמתחיל בכדורגל – שאף אחד לא יגנוב לך את החלום, אתה יכול להשיג כל דבר. מי שמנסה הוא בסופו של דבר זה שמצליח. היריבה הקשה ביותר? ברצלונה של פפ גווארדיולה סימנה עידן בכדורגל. התמזל מזלי לחלוק חדר הלבשה עם הגדולים ביותר – רונאלדו הפורטוגלי והברזילאי, בקהאם, ראול, רוברטו קרלוס, בנבחרת שיחקתי עם צ’אבי, אינייסטה, פויול, ניסיתי ללמוד מכולם. זידאן ורונאלדיניו הם השחקנים הכי גדולים שזכיתי לראות”.

סרחיו ראמוס (רויטרס)סרחיו ראמוס (רויטרס)

העונה השנייה בסדרה התיעודית על ראמוס תוצג לראשונה לציבור ב-9 באפריל ותורכב משישה פרקים, אשר יכללו את משחקי הקלאסיקו, הנבחרת, התקופה בסביליה, המאמנים שהיו לו, חבריו לקבוצה ואפילו רפאל נדאל המדרידיסטה קיבל כבוד בסדרה. חאבייר פריירה, מפיק הסדרה, אמר: “אנחנו רוצים לספר את אבני הדרך שחישלו את האגדה של ראמוס. בוחנים את כל הנקודות המשמעותיות בקריירה שלו. אני התאהבתי בדמות שהוא, הסדרה תציג צדדים שונים באישיותו. מעבר לזכיות עם ריאל והימים בנבחרת, נראה גם את התחביבים שלו כמו סוסים, מוזיקה וציור”.

סרחיו ראמוס (רויטרס)סרחיו ראמוס (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */