אחרי עשור: הראל סקעת ועידן רול התחתנו

הזמר האהוב והח"כ מיש עתיד נישאו בביתם אחרי זוגיות ארוכה • "איזה מזל שלא זרקנו, איזה מזל שנפרדנו רק חמש פעמים", כתב סקעת בפוסט בפייסבוק

הראל סקעת וח"כ עידן רול עם בנם // צילום פרטי // הראל סקעת וח"כ עידן רול עם בנם

מרגש: הזמר הראל סקעת ובן זוגו ח"כ עידן רול מיש עתיד התחתנו אחרי עשור של זוגיות בביתם בתל אביב. לשניים בן שהביאו דרך הליך פונדקאות בחו"ל לפני כשנתיים. השניים ערכו טקס מצומצם עם קרוביהם.  

"ממש היום לפני עשר שנים אני ועידן אמרנו לחברים שלנו: 10 ימים ואנחנו זורקים אחד את השני...", סיפר סקעת בפוסט בפייסבוק, "איזה מזל שלא זרקנו. איזה מזל שנפרדנו רק חמש פעמים ומפרידה לפרידה התאהבנו יותר. שני ילדים מתבגרים.. שמשחקים באהבה... אני רוצה לחזור למרץ 2011 ולהגיד לעידן של לפני עשור: שאתה לא מאמין מה הולך לקרות! אני הולך לאהוב אותך כמו שלא חשבתי שאי פעם אצליח". 

ממש היום לפני עשר שנים אני ועידן אמרנו לחברים שלנו: 10 ימים ואנחנו זורקים אחד את השני.. איזה מזל שלא זרקנו. איזה מזל...

פורסם על ידי ‏הראל סקעת - Harel Skaat‏ ב- יום שישי, 5 במרץ 2021

עוד כתב סקעת: "אנחנו נקבל במתנה מאלוהים את הילד שלנו, עם תלתלי הזהב ,כמו הכתר הכי יפה בעולם. הילד הכי חכם שראינו, עם החיוך שעושה דמעות של אושר ושנאהב אותו ברמה שנרגיש שהלב שלנו מתפוצץ לרסיסים של אהבה. יד ביד אנחנו הולכים לנצח כל אתגר שהחיים יעמידו בפנינו. והם יעמידו. תתכונן. אני הולך לחשוב שאתה אחד האנשים הכי טיפשים והכי חכמים שהכרתי בחיי". 

נמי אהוב שלי. איזה כיף שאנחנו מציינים עשור ראשון יחד. במובן מסוים מוזר שזה רק עשור, כי אני מרגיש שכבר חיינו יותר יחד...

פורסם על ידי ‏Idan Roll - עידן רול‏ ב- יום שישי, 5 במרץ 2021

"איזה כיף שאנחנו מציינים עשור ראשון יחד", כתב ח"כ עידן רול, "במובן מסוים מוזר שזה רק עשור, כי אני מרגיש שכבר חיינו יותר יחד מאשר בנפרד. וזו רק ההתחלה. אתה הבנאדם עם האינטליגנציה הרגשית הכי מטורפת שהכרתי ואני לומד ממך המון - חמלה, טוב לב ואכפתיות, את היכולת להתרכז במה שחשוב ולהסתכל קדימה, ואת היכולת לדבר על הכל, על מה שקל ועל מה שפחות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר