פרסום ראשון: וואטסאפ מאפשרת לבצע שיחות וידאו מהמחשב

זום, מאחורייך: על רקע העלייה בפופולריות בימי הקורונה, אפליקציית המסרים מרחיבה את השירות בדסקטופ • "בערב השנה החדשה שברנו שיא"

צילום: רויטרס

וואטסאפ הודיעה הבוקר (חמישי) שהיא משיקה באופן רשמי את האפשרות לבצע שיחות במחשב. תחילה, תוכלו לקיים שיחה של שני משתתפים בלבד, כאשר בחברה מבטיחים שבעתיד האפשרות תתרחב וניתן יהיה לבצע שיחות מרובות משתתפים. השירות זמין לכלל המשתמשים באפליקציה למערכות ההפעלה ווינדוס ו-macOS.

"במהלך השנה האחרונה ראינו עליה משמעותיות בקרב אנשים שמתקשרים זה לזה בוואטסאפ", אמרו ברשת החברתית. "בערב השנה החדשה, שברנו את שיא השיחות שבוצעו באפליקציה ביום אחד, עם 1.4 מיליארד שיחות קוליות ווידאו. אנחנו רוצים ששיחות בוואסטאפ ירגישיו הכי קרובות למפגש פנים אל מול פנים, ללא קשר למקום בו אתה נמצא בעולם או הטכנולוגיה שאתה משתמש בה".

שיחות וידאו במחשב // צילום: וואטסאפ
שיחות וידאו במחשב // צילום: וואטסאפ

לדברי וואטסאפ, המטרה היא להקל על המשתמשים לראות את החברים בצורה ברורה יותר על מסך גדול, ומדגישים כי השיחה תעבוד בצורה חלקה בצילום לאורך, וגם לרוחב. בנוסף, חלון השיחה יופיע באופן קבוע בחלקו העליון של המסך, זאת כדי שתוכלו להמשיך להשתמש במחשב בזמן השיחה – ולשוב אליה בלחיצה.

כמו כן, ברשת החברתית מדגישים כי השיחות מוצפנות מקצה לקצה, כך שוואסטאפ לא יכולה לשמוע או לראות אותן, בין אם אתם מתקשרים מהטלפון שלכם או מהמחשב. כל זה קורה באופן אוטומטי: אין צורך להפעיל הגדרות או להגדיר צ'אטים מיוחדים וסודיים כדי לאבטח את השיחות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר