שתף קטע נבחר

אנגליה: ארסנל גברה על יונייטד, 0:3 לליברפול

סאמיר נאסרי כבש צמד בניצחון האדיר של התותחנים 1:2 על האלופה. צמד גם לרובי קין בניצחון ליברפול 0:3 על ווסט ברומיץ' (90 דקות לבניון). אברטון ניצחה את ווסטהאם בחוץ 1:3

דיבורים על פרישה? ביקורת על אי הצלחה בשנים האחרונות? האם ארסן ונגר מאבד ממעמדו כאיש הכל יכול בארסנל? לא ממש. המנג'ר הצרפתי הבהיר לכולם כי הוא מתכוון להישאר בתפקידו לפחות עד סוף חוזהו ב-2011 ובינתיים לא נראה שיש סיבה שיעזוב. בטח לא אחרי ההצגה של שחקניו, שניצחו את מנצ'סטר יונייטד 1:2 באיצטדיון האמירויות.

 

"לא הייתי מחליף היום את התפקיד שלי בזה של אף מנג'ר בקבוצה אחרת מכיוון שאני מאמין באמת ובתמים באיכויות שלנו", אמר ונגר, שבוודאי לא היה מתחלף היום עם אלכס פרגוסון. הסקוטי לא האמין למראה עיניו בדקה ה-22, כשדימיטר ברבאטוב לא הצליח להרחיק כדור חופשי שבעט ססק פברגאס. סמיר נאסרי היה עירני מכולם והמשיך פנימה את הכדור, שהוסט על ידי גארי נוויל. 


חגג ניצחון ומקום ראשון עם צמד, רובי קין (AP)

 

נאסרי, אותו הביא ונגר הקיץ מאולימפיק מארסיי, הפך לגיבור המשחק ולמוציא לפועל העיקרי של מלאכת פירוק האלופים. שוב הוא נעזר בפברגאס, שהותיר אותו חופשי במסירה נהדרת. לצרפתי נשאר רק לכוון בעיטה טובה ולהכניע בשנית את אדווין ואן דר סאר. שער נהדר של המחליף הברזילאי רפאל צימק את התוצאה בדקה התשעים, אך לא שינה את חלוקת הנקודות.

 

בעקבות הניצחון המרשים, דילגו "התותחנים" על פני מנצ'סטר יונייטד במעלה הטבלה והתמקמו במקום השלישי, שש נקודות פחות מהמוליכה ליברפול, אשר הביסה בבית 0:3 את ווסט ברומיץ'. השנייה צ'לסי תשחק ביום ראשון בבלקבורן. 


אברטון חוגגת. חמש דקות של טירוף חושים (AP)

 

סטיבן ג'רארד בישל לרובי קין את השער הראשון (34) מול ווסט ברומיץ' והחלוץ האירי כבש את שערו השני דקה מסיום המחצית הראשונה אחרי מסירה של פאביו אאורליו. אלבארו ארבלואה חתם את התוצאה בדקת הסיום ויוסי בניון, שפתח בהרכב, השלים 90 דקות. ווסט ברומיץ' נותרה מסובכת מתחת לקו האדום.

 

אברטון, השואפת להשתלב בצמרת, או לפחות להתקרב אליה, נראתה כמו קבוצת עילית לאורך חמש דקות במשחקה מול ב'אפטון פארק' בלונדון. זה הספיק לה כדי לנצח את ווסטהאם 1:3. "הפטישים" הובילו 0:1 החל מהדקה ה-63 משער של ג'ק קוליסון ונראו בדרך לניצחון, עד שג'וליאן לסקוט הצליח להשוות בדקה ה-82. שלוש דקות לאחר מכן השלים לואיס סאהה מהפך וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-87 - שלושה שערים תוך חמש דקות.

 

גם פורטסמות' השיגה ניצחון בסנדרלנד 1:2 עם מהפך בתוספת הזמן, והניבה למנג'ר החדש טוני אדמס שלוש נקודות חשובות. זה לא נראה טוב מבחינת מחליפו של הארי רדנאפ, כשג'יבריל סיסה העלה את המארחים ליתרון בדקה הרביעית. נאדיר בלהאדז' הישווה בדקה ה-51 וג'רמיין דפו השלים מהפך ל'פומפי' עם פנדל בתוספת הזמן. בולטון ניצחה בהאל 0:1 משערו של מאת'יו טיילור בדקה ה-50. וויגאן וסטוק סיימו בתיקו 0:0.


פורסם לראשונה 08/11/2008 16:45

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים