סקר 'כיכר השבת'

רוב החרדים מאוכזבים מהתנהלות 'יהדות התורה' בקורונה

סקר שערך 'כיכר השבת' בקרב מדגם מייצג מהגולשים חושף כי רוב בציבור החרדי מאוכזב מהתנהלות 'יהדות התורה' במשבר הקורונה, לעומת ש"ס • הסקר המלא, הערב (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

הערב (שלישי) יפורסם ב'כיכר השבת' סקר מקיף של 'כיכר השבת', בהשתתפות למעלה מ - 1,900 משיבים מהמגזר החרדי, סקר שבחן את אמון הציבור החרדי בממשלת ישראל והנציגים החרדים בזמן משבר הקורונה וההשפעות של המגפה על הבחירות הקרובות.

כאמור, הסקר יפורסם במלואו הערב (שלישי) כאן ב'כיכר השבת', בתוכנית מיוחדת בהגשת פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן ובהשתתפות מני גירא שוורץ ואברהם יוסטמן.

בין היתר עולה מהסקר כי 52% מהציבור החרדי חושבים שהתנהלות חברי הכנסת של 'יהדות התורה' הייתה כושלת. 21.15% ענו שההתנהלות הייתה סבירה. 9.1% ענו שההתנהלות הייתה טובה. 8.75 ענו שההתנהלות הייתה מעולה ו-8.9% ענו שאינם יודעים.

35% ענו כי התנהלות חברי הכנסת של ש"ס הייתה כושלת. 23.1% ענו שההתנהלות הייתה סבירה. 15.4% ענו שההתנהלות הייתה טובה. 16.7% ענו שההתנהלות הייתה מעולה ו-9.8% ענו שאינם יודעים.

יצוין כי הספרדים הם אלה שסבורים, בשיעורים גבוהים יותר, כי חברי הכנסת של ש"ס התנהלו טוב במשבר הקורונה , יותר מאשר סבורים כך החסידים והליטאים. עם זאת, גם החסידים והליטאים סבורים כי חברי הכנסת של ש"ס התנהלו טוב יותר מאשר חברי הכנסת של יהדות התורה במשבר הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר