"הייתי בטראומה, לא יכולתי לתפקד": בת חן ארזה, האם שאופנוען תועד פוגע בעגלת התינוק שלה בזמן שהלכה ברחובות יפו, שוחחה היום (שלישי) עם N12 ותיארה את התחושות אחרי: "הבנתי ישר שזה נס". בתיעוד המקרה, תועד האופנוען שנראה כמו שליח מגיח במהירות, פוגע בחוזקה בעגלת התינוק וממשיך בדרכו. "הגשנו תלונה במשטרה אבל קיבלנו את התחושה שלא יטפלו בזה".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"הבת שלי, רוני ארלט, בכתה והייתה לא רגועה, אז החלטתי שאני מרימה אותה על הידיים ולא משאירה אותה בעגלה. היה פקק ועדיין חיכיתי לירוק, כשהתחלף, יצרתי קשר עין עם הרכב שמולי וחשבתי שאני בטוחה", סיפרה בת חן. "מה שקרה זה שהאופנוע פגע בעגלה הריקה והעיף אותה. ישר הבנתי מה היה יכול לקרות וברחתי חזרה למדרכה".

בת חן ארזה שכמעט נדרסה עם בתה התינוקת
בת חן ארזה ובתה רוני ארלט שכמעט נדרסה

"יש המון אנשים טובים שעזרו לי, היו עדי ראייה ומישהי אף ניסתה לצלם את האופנוע שנראה כשליח והוא חטף לה את הטלפון", תיארה האם. "הוא שאל אותה מה את עושה ואז החזיר לה את הטלפון ונסע. הוא ראה שלא קרה כלום והמשיך, לא עצר להשאיר פרטים או משהו".

היא סיפרה שהייתה בטראומה ביום שאחרי ולא יכלה לתפקד. "אני חושבת שנורא ניסיתי לגמד את זה עד שראיתי את התיעוד אתמול ושזה באמת נגמר בנס. אני כל הזמן מנסה להריץ את זה אחורה ולחשוב מה היה קורה אם הייתי עושה אחרת", אמרה. "רק רוצה להגיד שאני לא מרגישה בטוחה ביפו עוד לפני שזה קרה. אני רואה על בסיס יומי אופנועים ומכוניות שעוברים על החוק, כל יום לפחות פעם אחת. אנחנו רגילים לזה, אני כבר כמעט לא הולכת ברחובות האלה ועדיין אני כל הזמן מחזיקה את הילדה על הידיים כי אני מפחדת".

תיעוד: נס על מעבר החצייה (צילום: N12)
רגע פגיעת האופנוע בעגלה | צילום: N12

היא הוסיפה כי "אני לנו תחושת ביטחון הכי בסיסית של לעבור בירוק. חשוב לי לומר שהלכנו למשטרה באותו יום של האירוע ומה שקיבלנו זה מבט של 'אם הכול בסדר אז למה באתם להגיש תלונה'. התלונה הוגשה בסוף אבל קיבלנו את התחושה שלא יטפלו בזה".

לדבריה, "יש מחשבות של לעזוב את יפו, עוד לפני האירוע הזה. יש תחושה שמשהו דוחק החוצה. מצד שני – יפו משתנה. יש פה המון הורים וילדים וזה הולך ונהיה יותר ויותר קהילתי. אנחנו צריכים את המשטרה והעירייה איתנו".

במסר לרוכב האופנוע שנמלט מהמקום וטרם נמצא אמרה: "אעשה הכול כדי למצוא אותו. עכשיו שזה בתקשורת, אני בטוחה שאולי המשטרה תעשה משהו ואולי העירייה תפתח מצלמות. אנחנו נגיע אליו".

האירוע קרה ביום שני שעבר בצוהריים. בתיעוד המקרה, נראית בת חן שמטיילת עם התינוקת, מקבלת את זכות הקדימה ומתחילה לחצות את מעבר החצייה. הילדה הייתה בידה האחת, ובידה השנייה היא מובילה את העגלה. האופנוען הגיח במהירות, פגע בחוזקה בעגלת התינוק והמשיך בדרכו.