צילום: באדיבות סופר מזוז //

קופה ראשית: סופרמרקט התחפש ל"שפע יששכר"

הסדרה משתלטת על המציאות • סופרמרקט בעיר יבנה משנה את צורתו לכבוד פורים • "אנחנו משפחה משוגעת, מקווים שנזכה לביקור של השחקנים", מספרת המנהלת

"שפע יששכר" מתרחב? מודעות מפתיעות שהתפרסמו ברחבי העיר יבנה בימים האחרונים בישרו על פתיחתם של סניפים חדשים לסופר "שפע יששכר" הפיקטיבי, המוכר מהסדרה המצליחה "קופה ראשית" של כאן11. אז לא, לא מדובר במתיחה, אלא בסופר מקומי בשם "מזוז" שהחליט להתחפש לסופר המדובר מהסדרה הקומית.

עושה חשק לשופינג
עושה חשק לשופינג

• גאוני: כך תתחפשו עם המסיכה

במסגרת ההתחפשות שהחלה היום (שלישי) הוחלף השילוט בסופר "מזוז" ופינה את מקומו לשלטים המוכרים של "שפע יששכר". גם בגדיהם של העובדים שונו ואלה ילבשו חולצות וסינרים העוטים את הלוגו של הסופר מהסדרה.

"אנחנו משפחה משוגעת", מספרת ניצן בן-לולו, מנהלת סניף ובת למשפחת מזוז שהייתה מיוזמות הרעיון יחד עם בת דודתה טלי. "הפרקים של 'קופה ראשית' תמיד רצים כאן ואנחנו מזהים אנשים שמזכירים לנו דמויות מהסדרה גם אצלנו בסופר. פנינו לכאן וליוצרי הסדרה ולשמחתנו קיבלנו רשות. אנחנו מתכננים גם תחרות תחפושות לעובדי הסופר - בין העובדים שלנו, ומקווים שנזכה גם לביקור של השחקנים".

מישהו ספציפי שהיית רוצה לראות אצלכם?

"אני חולה על ראמזי. אנשים אומרים שאני העתק שלו".

בן לולו מזמינה גם את הציבור להגיע מחופשים לדמויות מ"קופה ראשית" ולהצטלם בסניף הראשי ברחוב האומן, אך מזכירה שיש להגיע עם מסכה ולשמור על נהלי הבריאות.

שפע של צחוקים
שפע של צחוקים
אין על יבנה!
אין על יבנה!
החלום שלכם התגשם
החלום שלכם התגשם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו