בית המשפט המחוזי בלוד דן הבוקר (שלישי) בתיק ההתעללות ב"משפחתון של טולי" ברמלה, והרוחות באולם הדיונים התלהטו. הדיון היה אמור לעסוק במענה של ארבע הנאשמות לכתב האישום שהוגש נגדן, אך לבסוף הסנגורים והפרקליטות הסכימו לדחות את הישיבה ל-6 באפריל. הורי הילדים שחוו לכאורה התעללות, התפרצו לעבר הנאשמות בצעקות ומאבטחי בית המשפט נאלצו להוציא אותם מהאולם בכוח.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

כתבות נוספות על ההתעללות בגן ברמלה: 

>> שתי הסייעות החשודות בהתעללות הובאו לבית המשפט

>> ההתעללות בגן ברמלה: כתב אישום יוגש נגד ליטל ברסי ובן זוגה

>> המשטרה: לפחות 200 אירועי אלימות תועדו במצלמות בפעוטון ברמלה

>> המסמך שגילה: לאחת הסייעות מהגן ברמלה היה תיק פתוח על אלימות

הדיון התנהל דקות ספורות בלבד, אך מאחר וזוהי הפעם הראשונה שמשפחות הילדים פגשו את הסייעות מתחילת הפרשה בחודש יולי - הרוחות התלהטו בתוך האולם ומחוצה לו בין ההורים לבין הסייעות ובני משפחותיהן.

אחת מהאימהות צעקה לעברה של הנאשמת רוחמה סעד: "אלוהים ייקח אותך, רוחמה. את מתעללת. אנחנו נעשה לך מה שעשית לילדים שלנו. זה לא יעזור לך".

סערה בדיון שמתקיים כעת בבית המשפט המחוזי בלוד
סערה בדיון שמתקיים כעת בבית המשפט המחוזי בלוד

כתב האישום הוגש נגד ארבע הסייעות בגן: רוחמה סעד, נירית סוויד, אורלי שרגני וננה (חני) צאצאשווילי. הסייעת אורלי שרגני ביקשה אמש שלא להתייצב לדיון מסיבות אישיות. עורך דינה, שלומי ביזק, ציין כי היא קיבלה את אישור השופטים לכך. עם זאת, אי התייצבותה לדיון עורר את זעם ההורים.

"הבוקר פגשנו לראשונה את התגלמות הרוע מול העיניים", אמרה ל-N12 בת אל כהן, אם שבתה עברה לכאורה התעללות בגן. "7 חודשים שאנחנו לא ישנים, מטופלים עם הילדים שלנו, והן יושבות בביתן עם בני המשפחה שלהן. אין ספק שכל מה שהחזקנו כל כך הרבה זמן בבטן בא לידי ביטוי הבוקר בביהמ"ש. אנחנו מאוד מקווים שהתיק יחל להתנהל כמו שצריך ולא דחייה אחר דחייה. אנחנו דורשים מביהמ"ש למצות את הדין עם אורלי שרגני שהוכיחה שהיא מעל החוק ובחרה לא להגיע היום להתמודד עם מה שעשתה וביזתה את ביהמ"ש".