בן 17 מהפזורה הבדואית שבנגב, שנאשם בביצוע אונס ומעשה סדום בבת 10 במהלך פריצה לביתה, מכחיש בעדותו במשטרה את המעשה. לדבריו, הוא נישק אותה בלבד. "הגענו לבית בשעת מאוחרת של הלילה. היה חושך, הסתובבנו במטבח, בסלון ובין החדרים לחפש משהו ששווה כסף שאפשר לקחת", שחזר הנער בעדותו במשטרה את הפריצה שביצע ביחד עם חברו בן ה-16. "מצאנו כמה צעצועים פשוטים ודברים שאין מה לעשות איתם. אין בהם כסף. במהלך החיפושים מצאתי את מפתחות של המכונית. יצאנו החוצה. פתחתי את המכונית וגם שם לא מצאו שום דבר ואז חזרנו בחזרה לבית".

בחוץ המתין להם במכונית צעיר בן 21 שעל פי החשד היה ראש הכנופיה. הוא חשוד שהסיע אותם למקומות הפריצה והתחלק עמם בשלל. לדברי הנער החשוד באונס, בשלב מסוים הוא מצא 50 שקל וצעצועים שאותם השאיר בצד, אך חיפש חפצים בעלי ערך גבוה יותר ואז הם  נכנסו לחדר בו ישנו כמה ילדים קטנים.

"נכנסתי לחדר שבו ישנו ילדים, חיפשתי ולא מצאתי שום דבר שאפשר לקחת מהבית. ראיתי את הילדה, ניגשתי אליה, ליטפתי לה את הפנים ונישקתי אותה. זהו. לא יותר מזה. פתאום היא התעוררה וצעקה ואז אני והחבר שלי ברחנו מהבית והנהג הסיע אותנו בחזרה הביתה", שחזר הנאשם.

הצעקות של הילדה העירו את האב שהזעיק למקום את המשטרה. שוטרי תחנת דימונה הקימו צוות חקירה מיוחד יחד עם לוחמי מג"ן וכעבור כמה ימים נתפסו חברי החוליה. טביעות האצבע של הנער נמצאו במכונית של אב המשפחה וברחבי הדירה, וכן מצאו די.אנ.אי שתאם לשלו.

החוקרים ניסו פעמים רבות לגרום לנער להודות באונס ולהתוודות מרצונו החופשי אבל הוא דבק בגרסתו. "לא אנסתי. נכון הייתי בדירה בזמן שאתם טוענים. ניגשתי למיטה שלה, ליטפתי את הפנים שלה ונישקתי זהו. אני מצטער, יודע שזה לא בסדר", טען הנער.