הותר לפרסום: בתום חקירה סמויה שנמשכה מספר חודשים, המשטרה הודיעה הבוקר (שלישי) כי 10 חשודים נעצרו בחשד למעורכות בביצוע עבירות איסור צריכת זנות מקטין ועבירות מין ברשת. בין העצורים: רב שמקושר לידוענים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

3 חשודים נעצרו אמש, לאחר ששניים מהם נפגשו עם הסוכן "הקטין" בסיום ההתכתבות עמו. הבוקר נעצרו 7 חשודים נוספים בגילים 60-30. את החקירה הובילה יחידה 105 של המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת בלהב 433. זו הפעם הראשונה שהיחידה הפעילה סוכן סמוי וחשפה פעילות זנות של קטינים ברשת.

המשטרה פרסמה חלק מההתכתבות של הסוכן שהופעל בדמות קטין:

חשוד: היי, איך נראה?
קטין: בגילי.
חשוד: ילד בגילך זה טוב.
קטין: אני לא באמת בן 18 שתדע, אסור לי לכתוב פה.
חשוד: בסדר.
קטין: אתה בן 40?
חשוד: כן, ואתה?
קטין: כמעט 14.
חשוד: אתה נתמך מידי פעם? מה אתה רוצה?
קטין: אייפון.
חשוד: מעוניין שאתמוך בך?
קטין: כן.
חשוד: כמה אתה רוצה ומה נעשה?
קטין: 500 שקל.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך הפעלת הסוכן באפליקציות מוכרות בקרב בני נוער, פנו אליו עשרות גברים בגירים ולמרות שהיו מודעים לכך כי הם מתכתבים עם קטין, המשיכו החשודים לנהל עמו התכתבויות בעלות תכנים מיניים בוטים".

עוד נמסר כי "במהלך ההתכתבויות, נשלחו על ידי החשודים, כל אחד על פי המיוחס לו, תמונות בעלות תכנים מיניים, תמונות עירום של עצמם או כאלה הנחזות לכך, קבצי וידאו בעלי תכנים פורנוגרפיים ואף ביקשו מהקטין לצלם את עצמו בעירום ולשלוח להם".

מהחקירה עולה גם כי במהלך השיחות עם הסוכן, החשודים "חתרו ודחקו" לקיים מפגש מיני עם הסוכן, זאת בתמורה לתשלום כספי בסכומי שונים ובהצעות לאירוח בצימר או במפגש מיני ברכבם.