מאיר כהן היה אחד מחולי הקורונה הראשונים בישראל וכנראה המוכר שבהם. לפני שנה בדיוק, בחג פורים, אובחן כחיובי לקורונה ונאלץ לסגור את חנות הצעצועים אותה הוא מנהל בשיא עונת התחפושות. שנה אחרי, כשהוא בריא והחנויות פתוחות אחרי סיום הסגר, הוא נרגש לקראת פורים אחר ושמח יותר.

"חוזרים לשגרה, חוזרים למכור תחפושות ולעזור ללקוחות, אין אושר גדול מזה", סיפר כהן בשיחה עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר", "מהרגע שפתחו את הסגר מגיעים לכאן מאות לקוחות. הילדים יתחפשו השנה, יצלמו אותם ויעשו להם שמח".

כהן לא מודאג מהעוצר הלילי שהממשלה צפויה לאשר היום: "גם אם הממשלה תעשה סגר הילדים ייתחפשו בבתים. אפשר לראות ילדים שלא הולכים לבית הספר, אלא באים ל'פיראט' לבחור תחפושת. יש גם הרבה חברות שעושות לעבודים שלהן מסיבות פרטיות".

עדיין יש אנשים שמגיעים לחנות ומציקים לך, זוכרים אותך כאחד מחולי הקורונה הראשונים?
"מציקים לא, אבל זוכרים כן. כשהודיעו לי שחליתי בקורונה לא ידעתי מה יהיה, זה היה האי ודאות הכי קשה שיש. עשיתי בדיקות נוגדנים ויש לי כרגע עוד הרבה נוגדנים בגוף. כרגע לא מאשרים למחלימים להתחסן, ככה שאנחנו עוד על הגדר".

מהן התחפושות הכי נמכרות השנה?
"אין להיט השנה, כל התחפושות נמכרות. יש אפילו מסיכת קורונה, כל המוטציות, כולל זו החדשה. החנות היא 1,000 מטרים ויש מגוון תחפושות גדול, כמו נועה קירל שהיא עדיין להיט גדול ואפילו רחוב סומסום אם התגעגעתם".