ארוסתו של הדר גולדין התארסה בשנית

עדנה סרוסי התארסה לבן זוגה נחום, שש וחצי שנים לאחר מותו של גולדין ז"ל • לאורך השנים, ניצבה סרוסי בחזית המאבק לשחרור גופתו של הדר משבי החמאס

עדנה סרוסי יחד עם הדר גולדין // עדנה סרוסי יחד עם הדר גולדין

שש וחצי שנים לאחר נפילתו של הדר גולדין ז"ל ברפיח, הודיעה הערב (שני) ארוסתו, עדנה סרוסי, כי התארסה בשנית לבן זוגה, נחום. במושב גני טל, שבו מתגוררת משפחתה, פורסם דבר אירוסיה, וההתרגשות כצפוי רבה.

הדר גולדין, שבשבוע שעבר צוין יום הולדתו ה-30, נפל ביום שישי השחור בקרב מול מחבלים ברפיח, וגופתו נחטפה על ידיהם לתוך מנהרה. באירוע נפל גם מפקד סיירת גבעתי, בניה שראל והחייל ליאל גדעוני. בשש השנים האחרונות ניצבת עדנה סרוסי בחזית המאבק לשחרור גופתו של הדר גולדין משבי החמאס.

זמן קצר לאחר הטרגדיה, אמרה סרוסי לראיון "ישראל היום": "קיבלתי על עצמי את דיני האבלות, אפילו שלא נישאנו. החתונה והחיים עם הדר הם חלום, שיישאר חלום". 

"לאהבה לא ממומשת יש כאב משלה, אני לא יודעת, אולי קשה יותר מלאבד בעל", סיפרה אז. "כשדיברנו על איום החטיפות, הדר אמר לי שהוא יילחם עד הסוף, שלא ייתן שייקחו אותו חי בשבי. אני יודעת שהוא נלחם עד הדקה האחרונה. הוא נהרג על משהו שהוא מאמין בו, על הגנת המולדת". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר