אחרי החשיפה - הקצין הבכיר בצה"ל פורש: הקצין שכתב את המכתב נגד קצין אחר בדרגת תת-אלוף שמועמד לקידום לתפקיד אלוף הוא מפקד הקורונה בצה״ל, תא״ל ניסן דוידי - כך אנו מפרסמים היום (חמישי), זאת לאחר חשיפת הפרשה כאן ב-N12. תא"ל דוידי צפוי לעזוב את צה"ל לאחר תחקיר שביצע סגן הרמטכ"ל, אייל זמיר. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

זמיר נועד עם תא"ל דוידי שחיבר את המכתב, שהודה שהוא היה צריך לנסח את הדברים באופן פחות החלטי ועובדתי, אלא כשמועות שהגיעו לאוזניו. במכתב פורטו טענות שונות לגבי אותו תא"ל, שהכותב ייחס לו עבירות אתיות חמורות מאוד ואולי אפילו עבירות פליליות.

סגן הרמטכ"ל גם תחקר את כל האנשים שהיו מעורבים והביא את הממצאים לרמטכ"ל, שהצביעו על כך שהטענות שהועלו לא היו ולא נבראו, וכי מדובר בקצינים מוערכים וערכיים. בעקבות הממצאים הוחלט על הערה פיקודית לתא"ל דוידי שכתב את המכתב המכפיש, ובעקבות הדברים הוא הודיע שהחליט לפרוש.

בריאיון לחדשות 12 בחודש שעבר, אמר תא"ל דוידי שעומד בראש מפקדת 'אלון' של צה"ל, שלדעתו החלטות הנוגעות למשבר הקורונה נגועות באינטרסים פוליטיים: "להערכתי, בקבינט יש משחק פוליטי לא קטן מול סקטורים כאלו ואחרים, מול מדרגות של פתיחת המשק, מול המצב הכלכלי במדינה", אמר.