שתף קטע נבחר

לברון: "הכל מתחיל ברונדו, הוא המנוע של בוסטון"

'קינג ג'יימס' החמיא לכוכב של הסלטיקס, שרשם טריפל-דאבל מדהים בדרך ל-2:2 בסדרה מול קליבלנד. נאש ופיניקס כבר בגמר המערב: "לא יכולתי לראות כלום בעין, אבל הצלחתי לקלוע"

בדרך כלל ב-NBA, מי ששומע שאגות של "MVP! MVP!" הוא דווקא לברון ג'יימס, מי שנחשב לשחקן הטוב בליגה. אלא שלפנות בוקר (ב'), הצעקות הללו הגיעו מכיוונם של אוהדי בוסטון, שבחרו להרעיף כך את אהבתם לראג'ון רונדו, הגיבור הגדול של הניצחון על קליבלנד.

 

 

כוכב הסלטיקס רשם טריפל-דאבל גדול של 29 נקודות, 18 ריבאונדים ו-13 אסיסטים ב-87:97 של הירוקים על הקאבס, שקבע 2:2 בסדרת חצי גמר המזרח וכעת לברון וחבריו במרחק שני הפסדים בלבד מהדחה מפתיעה.


דייויס ורובינסון מלהטטים, הסלטיקס קרובים להפתעה גדולה (צילום: AP)

 

"אני חושב שהכל מתחיל עם רונדו. הוא בעצם המנוע שמחתניע את הקבוצה כולה", החמיא 'קינג ג'יימס' לכוכב היריבה, "הוא עושה הכל בשבילם. היכולת שלו פשוט מדהימה. הוא בהחלט מי שעשה את ההבדל במשחק הזה". ומה אמר האיש (רונדו) עצמו? "בסך הכל ניסיתי לתקוף את הסל שלהם כמה שיותר".

 

דוק ריברס, מאמן בוסטון, פירגן גם הוא ("ראג'ון היה פשוט ענק הערב"), אבל הקולגה מקליבלנד, מייק בראון, התמקד בדברים אחרים: "זה לא עניין של שחקן אחד. בוסטון פשוט היתה אגרסיבית יותר ועלינו לשמור על רמת אגרסיביות דומה במשך 48 דקות. מי שתהיה יותר אגרסיבית היא זו שתנצח"


נאש ופיניקס טאטאו 0:4 את סן אנטוניו (צילום: AFP)

 

טוני פארקר מפרגן לפיניקס: "שמח בשביל נאש וסטודמאייר"

הקבוצה הראשונה שהבטיחה את העפלתה לגמר האיזור היא דווקא פיניקס, שהשלימה הלילה סוויפ 0:4 ענק על סן אנטוניו, עם ניצחון חוץ נוסף בטקסס. סטיב נאש, שנפגע בעינו ממרפק לא מכוון של טים דאנקן, שיחק ברבע הרביעי רק עם עין פקוחה אחת, אבל זה הספיק לו כדי לקלוע 10 נק' ב-12 הדקות האחרונות בדרך ל-101:107 של קבוצתו.

 

"לא יכולתי לראות כלום, אבל אחרי זה התרגלתי והצלחתי לקלוע", סיכם הרכז הקנדי."הוא נראה כמו ריי 'בום בום' מנצ'יני", 'החמיא' חברו גראנט היל.


"חשבנו שנוכל לשלוט מולם". טים דאנקן יורד מאוכזב (צילום: רויטרס)

 

מהעבר השני, טוני פארקר, פירגן לחבורה מאריזונה:

"אני עצוב וכועס שהודחנו, אבל אני שמח בשביל נאש וסטודמאייר. כל שנה הם שיחקו נגדנו חזק ותמיד הפסידו, אז לפחות הפעם הם הצליחו לעלות לשלב הבא".

 

וזכות הסיכום לטים דאנקן, שייאלץ לנסות בעונה הבאה לזכות בטבעת האליפות החמישית שלו: "חשבנו מסדרות העבר בינינו שנוכל לשלוט נגדם, אבל הפעם הם הצליחו להתגבר עלינו בעזרת המשחק שלהם. לא היתה לנו תשובה לקליעה המדהימה שלהם, בכל משחק מישהו אחר עשה את העבודה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים