צילום: הדמיה:3Dvision // אזורים צמרות נהריה

נהריה: 4,200 דירות חדשות

השכונות החדשות אריאל שרון, קריית יצחק שמיר וסער ימשכו לעיר אלפי משפחות חדשות

מחיר דירת 4 חדרים (מדד מחירי הדירות בסיוע madlan): שכונה ותיקה, מרכז העיר: 1.06 מיליון שקל. שכונה חדשה, אריאל שרון / יצחק שמיר: 1.2 מיליון שקל.

השכונות: שכונת אריאל שרון תכלול 1,800 יחידות דיור. היא תחולק לכמה מתחמי מגורים, הכוללים כל אחד מוסדות חינוך, גינות שכונתיות ומוסדות ציבור, שיחוברו באמצעות שדרה מרכזית עם שטחי מסחר. בלב השכונה יוקם פארק אורבני, שישתרע על כ-15 דונם.

שכונת יצחק שמיר תזכה לפיתוח מערכת שטחים פתוחים, שטחי מסחר ומבני ציבור בציר הכניסה לנהריה ממזרח, ותכלול כ-900 יח"ד. שכונת סער תכלול 1,786 יח"ד בבניינים ובבנייה נמוכה בתצורת גג-גן ומקבץ צמודי קרקע.

נגישות: בשכונות החדשות בצפון מזרח נהריה יתגוררו אלפי משפחות, שייהנו מגישה מהירה לכביש 6. גם המטרונית צפוייה להגיע לכאן.

"כביש 89 החדש קיצר את זמני הנסיעה, בדגש על החיבור לכביש 6 מצומת כברי, שעתיד לקצר את הנסיעה גם למרכז ולדרום", אומרת בתיה מזרחי, סמנכ״לית המכירות של חברת גשם החזקות.

חינוך וקהילה: בית ספר יסודי נמצא בשלבי סיום, גני ילדים בשלבי הקמה מתקדמים, חטיבה ותיכון יוקמו בשכונת יצחק שמיר. בשכונת סער צפויים להיבנות בית ספר תיכון, 2 בתי ספר יסודיים, 5 גני ילדים ומעונות יום.

מה בונים: פרויקט צמרות נהריה של חברת אזורים הוא אחד הראשונים בשכונת אריאל שרון וכולל 7 בניינים של 6 עד 10 קומות עם 154 דירות. בין הבניינים יוקם פארק פרטי עם גינת משחקים, מתקני כושר ופינות ישיבה מוצלות. בלב הפרויקט יוקם מועדון קהילתי. דירות 4 חדרים ממוצעות בכ-1.2 מיליון שקל.

בקריית יצחק שמיר, הנמצאת בתנופת בנייה, גשם החזקות מקימה במקביל 3 מתוך 5 מתחמי מגורים. בעקבות הביקושים העזים יוקדמו לוחות הזמנים. בקרוב יחל שיווק 6 בניינים חדשים עם 304 יח"ד (218 מהן במחיר למשתכן) בפרויקט The Valley West. דירות 3 חדרים נמכרות בממוצע ב-1.05 מיליון שקל. היקף המכירות עד כה עומד על 630 מיליון שקל (כ-600 יח"ד).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו