ווטשמרקט – לוח קניה ומכירה של שעוני יוקרה יד שנייה מבית ווטשגורו

אם ניסיתם לרכוש לאחרונה שעון חדש של רולקס, אתם בוודאי יודעים שבבוטיקים של החברה ברחבי העולם כמעט ולא ניתן להשיג שעונים חדשים. הביקוש עולה בהרבה על ההיצע וכל שעון חדש שיוצא מפס הייצור נחטף תוך זמן קצר. אז איך אתם בכל זאת יכולים לקנות להשיג את מבוקשכם? פונים לשוק היד השנייה. אבל איפה קונים ולמי פונים? איך אפשר לסמוך על המוכר? איך אפשר לדעת שהשעון שאתם רוצים לקנות מקורי?

ובכן, מגזין שעוני היוקרה הישראלי, ווטשגורו, משיק מוצר חדש וייחודי – ווטשמרקט, לוח מכירה וקנייה לשעוני יוקרה יד שנייה.


למה לקנות בווטשמרקט?


שאלה טובה. למה לקנות בווטשמרקט ולא באתרים אחרים? ראשית, המבחר! איפה עוד תמצאו יותר מ 100 שעוני רולקס ביד שנייה עומדים לרשותכם בכל רגע נתון? תוכלו לקבל מידע רב על השעון – האם הוא מגיע עם הקופסה המקורית שלו ועם תעודות היצרן, האם הוא עדיין עם אחריות, אבל חשוב מכל – אתם יכולים לקבל פרטים על המוכר עצמו. המוכרים לא מסתתרים מאחורי פרופילים פיקטיביים, כך שאתם יודעים בדיוק ממי אתם קונים. יתרון חשוב נוסף  – צוות האתר מאשר באופן ידני כל מודעה שעולה למרקט, אחרי בדיקה מקיפה שהתמונות צולמו באופן עצמאי ולא הועתקו ממקור כלשהו באינטרנט, וכמובן שם דגש על כך שהפרטים יהיו נכונים. הדבר האחרון ששמים עליו דגש הוא המחיר – אין מודעה ללא מחיר, ולכן לא תצטרכו לבזבז את זמנכם על מודעות שלא מתאימות לתקציב שלכם.


אילו שעונים ניתן לרכוש במרקט מבית ווטשגורו?


בווטשמרקט תוכלו למצוא מגוון עצום של שעוני יוקרה של מיטב היצרניות, ביניהן כמובן גם רולקס. תוכלו לבחור מבין 500 שעונים המוצגים על ידי מוכרים שונים, בין אם פרטיים, סוחרים או בעלי חנויות. חלקם חדשים עם הניילונים ומדבקות היצרן, חלקם משומשים. מדובר ככל הנראה במבחר הגדול בארץ של שעוני רולקס למכירה.


רוצים למכור שעון? מכירה של שעוני רולקס


רוצים למכור שעון? אתם מוזמנים לבדוק בווטשמרקט את המחיר הממוצע של השעון ולפרסם את השעון שלכם, לאחר תהליך רישום מהיר וקל. העלו תמונות רבות ככל האפשר של השעון, דבר שישפר את סיכויי המכירה של השעון שלכם והוסיפו פרטים רבים ככל האפשר. עכשיו אתם יכולים לשבת ולחכות לפניות של רוכשים שמתעניינים ברכישה של השעון שלכם. והחלק הכי טוב – שהכל בחינם. אין עמלות פרסום!


מה לקנות שעון בווטשמרקט?


כפי שציינו, בווטשמרקט יש בכל רגע נתון את המבחר הגדול ביותר של שעוני רולקס למכירה בישראל. אתם יכולים לקבל פרטים על המוכר של השעון. אתם מקבלים מידע רב ככל האפשר על השעון. כל מודעה שמתפרסמת בווטשמרקט עוברת בדיקה של צוות האתר. יתרון חשוב נוסף – מחירים. אם תיגשו לחנות, יד2 או לפייסבוק, אין לכם באמת סיכוי לדעת מה רמת המחיר של שעון רולקס מדגם מסוים. אתם לא יכולים לדעת אם מדובר במציאה או במחיר יקר בצורה משמעותית. המוכרים שמפרסמים את השעונים שלהם בווטשרמקט, לרוב יפרסמו מחירים ריאליים וקרובים מאוד למחירי השוק. זאת היות והם יודעים כי הם נמצאים באתר ייעודי ומתמחה במכירת שעוני יוקרה, שם סביר להניח כי ימצאו מומחים ומביני עניין במחירי שעוני רולקס ובשעונים בכלל.


האם זה בטוח לקנות בווטשמרקט?


צוות האתר הסביר לנו כי הוא עושה את מירב המאמצים לאשר ולאמת את המודעות השונות המתפרסמות באתר. עם זאת, הם מבקשים להדגיש כי האתר מהווה בסך הכל פלטפורמה וזירת מסחר נוחה. אין לצוות האתר אחריות כלשהי לגבי טיב העסקה ומקוריות השעונים. כמו בכל עסקת קנייה של מוצר יד שנייה, האחריות על וידוא המקוריות של השעון, המחיר המבוקש ועוד הם באחריות הרוכש. אם אתם נזהרים בקניה של סמארטפון משומש במחיר של כמה מאות שקלים, כדאי שתנקטו לפחות את אותה מידת זהירות בעסקת קניה של שעון יוקרה שיכולה להגיע לפעמים לסכומים של עשרות ומאות אלפי שקלים. אם החלטתם לרכוש שעון רולקס (או כל שעון יוקרה אחר) ויש לכם חששות – צוות האתר ממליץ בחום לקחת את השעון לבדיקה בחנות שעונים המתמחה באימות מקוריות של שעוני רולקס, כך שתוכלו לדעת שהשעון שאתם עומדים לרכוש מקורי ותוכלו גם לדעת האם המחיר שמבקשים ממכם סביר. אפשר כבר לאחל לכם להתחדש?


www.watchmarket.co.il


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר