יום שבת, 08.06.2024 שעה 00:24
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

אבוקסיס ענה לקלינגר: הוא לא בברצלונה או ריאל

מאמן הפועל ת"א ביקר את בני יהודה אחרי ה-0:0 בדרבי ("שיחקה רק הגנה, ידענו שנפגוש את הכדורגל הזה"), יוסי שערך בכורה הגיב: "שיתעסק בקבוצה שלו"

|
ניר קלינגר (שחר גרוס)
ניר קלינגר (שחר גרוס)

אמנם היא לא הצליחה למנף את ה-0:2 על מכבי פתח תקווה במחזור הקודם ולחבר לראשונה העונה ניצחון שני ברציפות, אך הפועל תל אביב חיברה הערב (שני) משחק שישי ברציפות ללא הפסד ונפרדה ב-0:0 בדרבי מבני יהודה, שמצידה המשיכה לשקוע בתחתית ונותרה במקום האחרון בטבלה אחרי משחק 11 ברציפות ללא ניצחון, אך קטעה רצף של שלושה הפסדים בבכורה המחודשת של יוסי אבוקסיס על הקווים.

מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר, התייחס בסיום ואמר: “ידענו שנפגוש את הכדורגל הזה ושנצטרך להיות יותר ממוקדים והחלטיים, אבל בסדר, כל אחד לוקח את הדרך שלו לשחק ואין יותר מדי מה לקחת מהמשחק הזה. איבדנו שתי נקודות, בני יהודה שיחקה רק הגנה וזה בסדר, היינו צריכים להיות יותר חדים ומדויקים, אנחנו לא יכולים לבוא בטענות לאף אחד. שלטנו במשחק, אבל היינו צריכים לעשות טוב יותר”. 

תגובות הפועל ת"א לאחר התיקו מול בני יהוד

היכולת: “אנחנו משחקים טוב, התקפיים ומשחקים יותר טוב, זה נראה יותר טוב, אבל אני לא יכול להגיד שאני מרוצה מההחלטות שלנו בחלק ההתקפי, אחרת היינו מנצחים 0:3. נקווה שבפעם הבאה נדע גם להבקיע”.

השיפור ביכולת מאז פיטוריו של משה סיני: “קודם כל, לגבי משה סיני אני אף פעם לא יכול לשמוח על דבר כזה, משה כמו אח בשבילי ושיתוף הפעולה שלנו היה ידוע, אבל מאז המצב השתנה במועדון ויש יותר אפשרויות. עדיין אנחנו בתחתית ומאבדים נקודות פה ושם, אבל אני בטוח שאם נצליח להוסיף גם את הפעולה האחרונה אני מאמין שננצח יותר וגם נברח מהתחתית”.

בן ביטון, אדי גוטליב ודני גרופר מאוכזבים (שחר גרוס)בן ביטון, אדי גוטליב ודני גרופר מאוכזבים (שחר גרוס)

יוסי אבוקסיס ענה לדבריו של קלינגר: “ניר בינתיים מאמן את הפועל תל אביב ולא את ברצלונה או ריאל מדריד, אז עם כמה שאני מעריך אותו, שניר יתעסק בקבוצה שלו ולא בקבוצה שלנו, אני דווקא החמאתי לקבוצה שלהם, אבל בקטע הזה אני חושב שכל קבוצה צריכה לדעת לשחק במצבה וככה היינו צריכים לשחק כדי לצאת מהמשחק עם נקודה”.

יוסי אבוקסיס (שחר גרוס)יוסי אבוקסיס (שחר גרוס)

על המשחק עצמו אמר אבוקסיס: “תחושות קצת משונות כי זה קשה להצטרף לקבוצה באמצע העונה, זה לא אותו דבר כמו בתחילת העונה כי יש כדור שלג וחוסר ביטחון של שחקנים. אבל זה תמיד כיף, אני אוהב את בני יהודה וצריך לעזור לקבוצה לצאת מהמקום אליו היא נקלעה”.

מצבה של הקבוצה בתחתית: “קבוצות מנצחות בתחתית אז היינו צריכים אולי להשיג קצת יותר, אבל צריך להגיד שלא הגיע לנו. אחרי מה שקרה וכל הטראומה ב-11 משחקים האחרונים היינו צריכים לעצור את זה קצת. הפועל תל אביב קבוצה טובה, בטח טובה מאיתנו כיום, עם כל השינויים שהם עשו הם קבוצה יוצאת מן הכלל. ידענו שלפחות נקודה לעצור את הרצף ולתת ביטחון לשחקנים, אמנם לא הגיע לנו יותר, אבל אם היינו קצת יותר חכמים עם קצת התקפות מתפרצות היינו יכולים להכריע את המשחק, אבל זהו, ממשיכים קדימה”. 

איינבינדר נוגח (שחר גרוס)איינבינדר נוגח (שחר גרוס)

מאבקי ההישרדות: “ננסה לעשות את המקסימום שיהיה טוב יותר, משחק הלחימה של השחקנים נותן מקום לאופטימיות, כמובן שאנחנו צריכים להביא הרבה יותר איכות כדי לנצח משחקים, אבל היינו מאוד נחושים וממושמעים ואני חושב שהפועל ת”א עם כל השליטה שלהם לא הגיעה למצבים. זה נותן לי אמונה, אבל כדי להישאר בליגה נצטרך להיות הרבה יותר טובים מבחינה התקפית, הרבה יותר חכמים במשחק המעבר ובהחזקת הכדור, בזה נצטרך להשתפר ועל זה נעבוד לקראת המשך העונה”.

דן איינבינדר הוסיף: “אני חושב שבתהליך הזה ובמסע הזה כל נקודה חשובה וגם הפעם, למרות שלא הצלחנו לנצח, אנחנו לוקחים את הנקודה הזאת ויודעים שזה יעזור לנו בהמשך הדרך. אנחנו במומנטום חיובי אחרי שישה משחקים ללא הפסד, שמרנו על רשת נקייה ואני חושב שהצורה בה בני יהודה שיחקה החמיאה לנו, הם נתנו לנו את הכבוד על היכולת הטובה והקשו עלינו, לא הצלחנו למצוא את הפתרונות, אבל אני בטוח שנמצא את הפתרונות הטובים בהמשך”.

דן איינבינדר מול אריאל לזמי (שחר גרוס)דן איינבינדר מול אריאל לזמי (שחר גרוס)

היכולת: “היינו צריכים לשחק יותר מהר, לעשות יותר אחד על אחד בצדדים עם שחקני ההכרעה שלנו ואולי להעיז קצת יותר, אבל בסופו של דבר ידענו שבני יהודה תבוא ותנסה להסתגר ולעקוץ אותנו במתפרצות, אני חושב שעמדנו בזה בצורה מצוינת, אז צריך להסתכל על הדברים שעשינו טוב וגם על מה שצריך לשפר כי לא עשינו מספיק טוב. ברכה ליום ההולדת? שנמשיך לראות כדורגל חיובי והרבה גולים, לא כמו הפעם, הפועל ת”א למרות המשחק הזה שדברים הלכו פחות טוב ניסתה לתקוף ולשחק ולייצר מצבים. למרות מצבנו בטבלה אנחנו יודעים שנצלח את המסע הזה רק על ידי כדורגל טוב, כמו שהיה במחזורים האחרונים וכמו שיהיה במחזורים הבאים, אני בטוח בזה”.

דן מורי מול עומרי אלטמן (שחר גרוס)דן מורי מול עומרי אלטמן (שחר גרוס)

דן מורי התייחס גם הוא ואמר: “אנחנו מודעים לצורה בה שיחקנו, אבל במצב בו אנחנו נמצאים במקום האחרון בטבלה רצינו קודם כל להראות רוח לחימה, להראות שיש פה חבורה שלא מוותרת ועומדת איתנה מול כולם. הפועל תל אביב התחזקה מאוד וראו את זה במשחקים האחרונים שהם יצרו המון מצבים, אני חושב שבגישה הזאת ובמחויבות הזאת, את הרמה אנחנו צריכים לשפר, אבל זאת הגישה שאנחנו צריכים לשחק בה”. 

ההשפעה של יוסי אבוקסיס: “יוסי ייצב אותנו הגנתית, ספגנו יותר מדי שערים, ראינו את הקטע של יוסי שאנחנו צריכים להפסיק להיות ילדים טובים וקצת יותר ‘באד בויז’, אני חושב שבדרך הזאת נעלה על דרך המלך. שחקני ההתקפה הקריבו המון בשביל ההגנה, שמנו את הפועל ת”א על אפס מצבי הבקעה, אז אני חושב שעם הביטחון שהנקודה הזאת והרשת הנקייה תיתן לנו, אנחנו בונים את עצמנו מחדש. עכשיו יש לנו 14 משחקי גמר גביע ואנחנו רוצים להראות לקהל של בני יהודה שיש לו על מי לסמוך, ביישנו את המועדון הזה בצורה בה שיחקנו לאחרונה ואני חושב שבגישה הזאת כמו שהצגנו הפעם, הקהל של בני יהודה יותר שמח”.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */