שתף קטע נבחר

מנפלאות הדירוג: שחר פאר ירדה למקום ה-22

למרות ההצלחות האחרונות בעונת החימר, הישראלית נשרה שלב אחד בדירוג. ביום שלישי היא תשחק בסיבוב השני בטורניר מדריד

מנפלאות הדירוג העולמי - למרות ההצלחות הגדולות שלה בשבועות האחרונים בעונת החימר, שחר פאר ירדה הבוקר (ב') שלב אחד בדירוג העולמי השבועי החדש, למקום ה-22 בעולם.

 

הישראלית, שפתחה את טורניר מדריד שלשום עם ניצחון גדול על המדורגת 5 בעולם, סווטלנה קוזנצובה (הניקוד על מדריד ייכנס למאזנה בשבוע הבא), צברה בשבוע שעבר ניקוד על הגעתה לשמינית הגמר ברומא, אך בכל זאת ירדה מקום אחד בדירוג. הסיבה? מי שחלפה על פניה היא הספרדייה מריה חוסה מרטינס-סאנצ'ס, אלופת הטורניר בבירת איטליה.


חזרה לטופ 10. קים קלייסטרס (צילום: AFP)

 

בכל מקרה, אם תמשיך עם היכולת הטובה והתוצאות המרשימות שלה מהחודשים הראשונים של עונת 2010, פאר תגיע וכנראה גם תעקוף בקרוב את דירוג השיא שלה, המקום ה-15 בעולם.

שחר תשחק ביום שלישי בסיבוב השני של טורניר מדריד, ואילו היום תפתח את דרכה בטורניר הזוגות, בו תשתף פעולה עם האיטלקייה פרנצ'סקה סקיאבונה.

 

ומה בגזרת יתר השחקניות הישראליות? גם יוליה גלושקו, שהגיעה לשמינית גמר טורניר ITF בחארקוב, ירדה מקום אחד, ל-374 בעולם. קרן שלמה מדורגת 400 (2-) וחן אסטרוגו 491 (3+).

 

בצמרת העולמית, ונוס וויליאמס התקדמה מהמקום הרביעי לשלישי, אחרי אחותה סרינה (1) והדנית קרוליין ווזניאקי (2). ילנה יאנקוביץ', הפיינאליסטית מרומא, התקדמה מהמקום השביעי לרביעי ואילו דינארה סאפינה ירדה מהמקום השלישי לחמישי. משלימות את העשירייה הראשונה: דמנטייבה, קוזנצובה, סטוסור, רדוואנסקה וקלייסטרס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחר פאר
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים