יום שבת, 08.06.2024 שעה 08:33
לוח משחקים
  • אטאלנטה
  • 0 - 3
  • באייר לברקוזן

לפני מכבי ת"א ועם סולומון: 0:0 לשחטאר בליגה

יריבת הצהובים באירופית, עם הישראלי (7 דק'), מעדה מול קובליבקה. רפאלוב ושמיר נפגשו בבלגיה, קאניוק שוב ניצח בתאילנד, הפסד לדסה, 16 דק' לסבע

|
שחקני שחטאר דונייצק חוגגים (רויטרס)
שחקני שחטאר דונייצק חוגגים (רויטרס)

# שחטאר דונייצק תתארח בעוד 4 ימים בבלומפילד לקרב ענק מול מכבי תל אביב ב-32 האחרונות בליגה האירופית, אך עוד קודם לכן שיחקה היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-14 בליגה האוקראינית מול קולוס קובליבקה וסיימה ב-0:0 מאכזב.

מנור סולומון פתח על הספסל ועלה בדקה ה-82, ויחד עם חבריו פספסו הזדמנות לצמק את הפער מדינמו קייב בפסגת הטבלה לנקודה אחת בלבד, דבר שהיה מקרב את סיכוייה לעקוף את הקבוצה מהבירה בקרב על אליפות אוקראינה.

כאמור, המפגש הראשון בין שתי הקבוצות במפעל האירופי ייערך ב-18 בדצמבר בישראל, ובדיוק שבוע לאחר מכן תארח שחטאר את מכבי באוקראינה למשחק הגומלין שיכריע מי תעלה לשלב הבא.

מאמן שחטאר, לואיס קסטרו, אמר: “נגיע לתל אביב כדי לעשות תוצאה טובה, משחקים באירופה הם אף פעם לא קלים, אבל נבוא בגישה הנכונה כדי להשיג מה שאנחנו רוצים. אין קשר בין המשחק בליגה לאירופה, נבוא מוכנים”.

# בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח בהרכב של אנטוורפן ושיחק 92 דקות עד שהוחלף בתוספת ב-1:1 מול סטנדרד ליאז’ ועדן שמיר (נכנס בדקה ה-74). זוכה נעל הזהב הבלגית וקבוצתו לא הצליחה להתקרב עוד קצת למוליכה קלאב ברוז’, אך הבטיחה מחזור נוסף במקום השני. שמיר וחבריו עלולים לאבד את המקום השישי.

ליאור רפאלוב (רויטרס)ליאור רפאלוב (רויטרס)

# עוברים לתאילנד – שם גידי קאניוק וקבוצתו החדשה אליה עבר לאחרונה, נאקון ראטצ’איסמה, המשיכו במאזן המושלם מאז הצטרף הישראלי. הקבוצה רשמה 0:1 על סופאנבורי והשלימה ניצחון 4 ברצף יחד עם קאניוק (שיחק 88 דקות) וכן התקרבו לכיוון הצמרת.

# בהולנד, אחרי הפספוס של ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן מול דן האג, גם אלי דסה ו-ויטסה ארנהיים איבדו נקודות במחזור ה-22 כשנכנעו בבית 2:0 לטוונטה. המגן הישראלי וחבריו נמצאים בתקופה לא טובה ואחרי שהשלימו משחק ליגה רביעי ברצף ללא ניצחון, הם איבדו גם את המקום השלישי.  

אלי דסה (ויטסה ארנהיים)אלי דסה (ויטסה ארנהיים)

# באוסטריה, דור חוגי וקבוצתו סט. פולטן חילצו נקודה אחת ב-1:1 מול ריד. החלוץ הישראלי שותף ל-90 דקות מלאות אך לא הצליח להטביע את חותמו בהתמודדות ולנסות לעזור לחבריו לקטוע רצף שלילי שעומד על שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון.

# בליגה היוונית, בוריס קליימן השלים 90 דקות בשער וולוס, שניצחה 1:2 את אופי כרתים בחוץ במסגרת המחזור ה-22, ועלתה למקום ה-7 עם 27 נקודות, על חשבונם של אטרומיטוס ואמיר עגייב. 

בוריס קליימן (אינסטגרם)בוריס קליימן (אינסטגרם)

# בקפריסין, קרמיוטיסה נכנעה 3:0 בביתה לאולימפיאקוס ניקוסיה, כאשר ירין פרץ, שפתח בשורות המפסידה, הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-54 לאחר שגרם לפנדל. עדן הרשקוביץ עלה מהספסל בדקה ה-74, כשהאורחת כבר פיגרה בשלושה שערים, ולא הצליח להביא שינוי. אחרי 25 מחזורים, הקבוצה של צמד הישראלים שקועה עמוק במקום האחרון בטבלה עם 18 נקודות בלבד. 

# עוד בקפריסין – בן שהר פתח על הספסל ועלה בדקה ה-85 בניצחון 1:3 על אפואל ניקוסיה על נאה סאלאמיס במסגרת המחזור ה-25. ג’ו קרנר כבש שלושער עבור הצהובים והוביל אותם לפחות זמנית למקום השביעי בטבלה, וכן השלים ניצחון שני ברציפות. 

בן שהר (אפואל ניקוסיה)בן שהר (אפואל ניקוסיה)

# באיחוד האמירויות, דיא סבע פתח על הספסל ועלה לשחק בדקה ה-74 אצל קבוצתו אל נאסר, שנכנעה 1:0 לאל וואסל במסגרת המחזור ה-16 בליגה המקומית. שתי דקות לאחר שהחלוץ הישראלי עלה, אל נאסר ספגה וחזרה לאכזב אחרי שבמחזור הקודם קטעה רצף של 3 משחקים ללא ניצחון.

צפו: שער נהדר למואנס דאבור מול דורטמונד!
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */