י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
ומדוע לדעתה לא יתמודד שוב

השגרירה האהובה מתהפכת על טראמפ: "נגעלת"

השם "ניקי היילי", מוכר מאוד בישראל בזכות היותה השגרירה באו"ם מצד ארה"ב שיצאה בחירוף נפש להגנת מדינת ישראל יותר מכל קודמיה בתפקיד. היילי ששימשה בתפקיד מטעם ממשלו של טראמפ תוקפת את הנשיא לשעבר על רקע אירועי הקפיטול ומשפט ההדחה שלו שנחל אמש כישלון

השגרירה האהובה מתהפכת על טראמפ: "נגעלת"
דונלד טראמפ צילום: מתוך הטוויטר שלו

ניקי היילי, לשעבר שגרירת ארה"ב באו"ם תחת ממשלו של דונלד טראמפ, מתהפכת ויוצאת נגדו, על רקע משפט ההדחה שבפעם השנייה נחל כישלון. היילי שהיתה מתומכיו הגדולים של הנשיא, יצאה נגדו בצורה חריפה מאז המצור האלים על הקפיטול ב-6 בינואר ואמרה הוא "אכזב אותנו".

היילי אמרה את הדברים לטים אלברטה מאתר 'פוליטיקו' במהלך ראיון שצולם באמצע חודש דצמבר והתפרסם רק ביום שישי האחרון. "עלינו להכיר בכך שהוא איכזב אותנו", אמרה היילי, שכיהנה בתפקידה כשגרירה של טראמפ באו"ם. "הוא הלך בדרך שלא היה צריך לעשות, ולא היינו צריכים ללכת אחריו, ולא היינו צריכים להקשיב לו. ואנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות שוב".

"כשאני אומרת לך שאני כועסת, זה בלשון המעטה", אמרה היילי. "אני כל כך מאוכזבת מהעובדה שלמרות הנאמנות והידידות שהיו לו עם מייק פנס, שהוא יעשה לו את זה. כאילו, אני נגעלת מזה".

כשאלברטה שאל את היילי אם טראמפ "אחראי" על הפצת שקרים בנוגע לתוצאות הבחירות, היא אמרה. "אין דבר שתעשה אי פעם שיגרום לו להרגיש שהוא הפסיד באופן לגיטימי בבחירות".

היילי, שהינה דרך אגב אוהדת ישראל בכל מאודה, כינתה את ניסיון הדחתו השנייה של טראמפ שהובילו הדמוקרטים בימים אלה כ"בזבוז זמן" וטענה כי טראמפ לא יתמודד שוב על תפקיד פדרלי מכיוון שהוא "נפל מאז המצור על הקפיטול ומבודד יותר ויותר ללא גישה לבית הלבן ולחשבונות במדיות החברתיות השונות".

דונלד טראמפ ניקי היילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד