שתף קטע נבחר

אינטר ורומא ניצחו, האליפות תוכרע במחזור הסיום

הנראזורי חזרו מפיגור ביתי מול קייבו, וניצחו 3:4, אך ה-1:2 הקשה של הג'יאלרוסי על קליארי דחה את החגיגות לשבוע הבא. מילאן הפסידה בגנואה, אטלנטה ירדה ליגה. בהמשך: התקצירים

אוהדי אינטר קיוו לחגוג היום (א') אליפות חמישית ברציפות והכינו קבלת פנים ססגונית לקבוצתם, שאירחה את קייבו במסגרת המחזור ה-37. הקבוצה של ז'וזה מוריניו אמנם עשתה את המוטל עליה עם ניצחון 3:4 על קייבו, אולם גם רומא, יריבתה על התואר, גברה בקושי 1:2 על קליארי ונשארה מרחק שתי נקודות ממנה, מחזור אחד לפני הסיום.

 

 

הנראזורי פתחו טוב, אלא שבדקה ה-11, בניגוד למהלך המשחק, כבש טיאגו מוטה שער עצמי והדאיג כמה אוהדים בסן סירו. אלה נרגעו כעבור דקה בלבד אחרי שאנדראה מאנטובאני החזיר בשער עצמי משלו. בדקה ה-34 הושלם המהפך על ידי אסטבן קמביאסו וכעבור חמש דקות דייגו מיליטו כבש שער ענק כשהקפיץ מעל שוער האורחת והוריד את האלופה ביתרון מבטיח להפסקה.


ניצחון על סיינה בשבוע הבא והאליפות אצלו. מוריניו (צילום: רויטרס)

 

התמונה לא השתנתה במחצית השנייה ובדקה ה-52 מריו באלוטלי המושמץ כבש את הרביעי עם שער נאה, לפני שהאורחת הצליחה רק לצמק משערים של פאבלו גראנוצ'ה בדקה ה-60 וסרג'יו פליסייר בדקה ה-74. אינטר תתארח בשבוע הבא אצל סיינה ואם יקרה משהו לא צפוי, תחגוג שם את התואר.

 

במקביל, באולימפיקו, הג'יאלרוסי עמדו בפני הפסד ביתי, אך התעשתו בזמן כדי להשאיר לעצמם סיכוי קטן למחזור הסיום. אנדראה לאזרי העלה את האורחת ליתרון מפתיע בדקה ה-73, מי אם לא פרנצ'סקו טוטי הישווה שש דקות לאחר מכן והשלים את המהפך מהנקודה הלבנה בדקה ה-83. רומא תצא למשחק חוץ במחזור האחרון מול קייבו ותזדקק לנס כדי לגנוב את התואר ברגע האחרון.


צמד שלו העניק לרומא סיכוי אחרון לאליפות. פרנצ'סקו טוטי (צילום: AP)

 

הפסדים למילאן ויובנטוס

מילאן, שרצתה להבטיח את המקום השלישי, התארחה אצל גנואה במשחק שהתקיים ללא קהל בשל חשש ממהומות ביציעים. למקומיים היו תכניות אחרות והניצחון 0:1 משער נגיחה של ג'יאוזפה סקולי (דקה 55) השאיר אצלם את שלוש הנקודות. מיתאו פלאמיני האורח הורחק שש דקות לסיום.

 

הקרב הישיר על המקום הרביעי הסתיים ללא הכרעה אחרי שפאלרמו וסמפדוריה נפרדו בתיקו 1:1, ששירת בעיקר את הקבוצה מגנואה. ג'יאמפאולו פאציני (54) העלה את האורחת ליתרון בפנדל, פאבריציו מיקולי (68) הישווה מאותה הנקודה. יובנטוס, שרק סופרת את הדקות לסיום העונה,

 נוצחה בביתה 3:2 על ידי פארמה. אלסנדרו דל פיירו (דקה 16) כבש ראשון, דוידה לאנזפמה (20 ו-40) וג'ונתן ביאביני (85) הפכו את התוצאה ושער של יאקווינטה בדקה ה-93 היה חסר משמעות עבור הגברת הזקנה שכבר משתוקקת להיפרד מהעונה הנוראית שלה.

 

בתחתית, השלימה אטלנטה את תמונת היורדות לליגה השנייה כשהצטרפה לסיינה וליבורנו אחרי שהפסידה 2:0 בנאפולי, לה כבש צמד פאביו קוואליארלה (43 ו-83). בולוניה (מרקו די ואיו, 15), שסיימה בתיקו 1:1 ביתי עם קטאניה (מקסי לופס, 51), ניצלה ותישאר עונה נוספת בסרייה A.

 

תוצאות נוספות

פיורנטינה (מרקו מרקיוני - דקה 15) - סיינה (סימונה ורגאסולה - 3) 1:1

ליבורנו (כריסטיאנו לוקארלי - 33) - לאציו (תומאס רוקי - 13, כריסטיאן ברוקי - 44) 2:1

אודינזה (אנטוניו די נטאלה - 21 ו-62, סימונה רוסי - 26) - בארי (פאולו ויטו בארטו - 18, ולאדימיר קומאן - 39, סרחיו אלמירון - 90) 3:3

פארמה (דוידה לאנזפמה -  20 ו-40, וג'ונתן ביאבינח - 85) - יובנטוס (דל פיירו - 16, יאקווינטה - 93) 2:3

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים