שערורייה: סוכן דרש צילומים חושפניים עבור חברות שמכחישות אליו כל קשר

איתן שרון דרש מדוגמניות סרטונים עם "חוטיני בצבע עור ועקב הכי גבוה שיש" בשם שתי חברות הלבשה תחתונה מתחרות - שהכחישו את הקשר עמו • פרסום ראשון

תצוגת אופנה (למצולמות אין קשר לידיעה) // צילום ארכיון: קוקו // תצוגת אופנה (למצולמות אין קשר לידיעה)

האמת העירומה: חוטיני בצבע גוף, חזייה שחורה או לבנה ונעליים בעלות עקבים גבוהים - אלו הן רק חלק מהדרישות של סוכן דוגמניות, שביקש מלקוחותיו לשלוח לו סרטון עבור צילומי קטלוג לשני מותגים גדולים - שמכחישים כל קשר אליו.

מדובר בסוכן איתן שרון, שפנה לדוגמניות ולשחקניות בהודעה הבאה: "ביום חמישי הקרוב אצל הצלם מספר 1 בישראל... נא לשלוח לי תמונה עדכנית עם הלבשה תחתונה וסרטון לווטסאפ (כדי) שאשלח אותך לאודישן". בנוגע לסיבת הפנייה ציין שרון כי הוא "מקיים את האודישן ומפיק את הקטלוג לחברות ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס ואפרודיטה".

עוד בטרם בדיקת העובדות עלה חשד בנוגע למהימנות ההודעה, מאחר שמדובר בשתי חברות מתחרות, ולא מקובל שאותו סוכן יפיק להן קטלוגים במקביל. בהמשך הודעתו המוזרה, דרש הסוכן מהנשים שאליהן פנה את הדברים הבאים: "אני חייב דוגמניות עם חזייה 75C או 75D, לא פחות מזה".

וזה עוד לא הכל. בהמשך מציין שרון עוד ועוד דרישות מלקוחותיו: "נא להגיע לפי ההסבר הבא: תחתון: חוטיני צבע גוף; חזייה: צבע גוף או שחור או לבן; נעליים: עקב הכי גבוהות שיש לך סנדל עקב; שיער: חפוף נקי ומסודר; פנים: נקיות שיהיה איפור בסיסי".

יודגש כי גורמים בתעשיית האופנה וסוכני דוגמניות מובילים מספרים כי כלל לא מקובל לבקש סרטון כפי שתואר בהודעתו של שרון. "חברות גדולות כמו אלה שצוינו מבקשות לפגוש את הדוגמנית תחילה, ורק אז מודדים עליה את הדגמים של המותג", מוסר גורם בכיר.

כאמור, בחברת בוניטה דה מאס מכחישים כל קשר לסוכן זה ומוסרים כי "לבעלת המותג בוניטה דה מאס, אין שום קשר עם איתן שרון".

מחברת אפרודיטה נמסר בתגובה: "אנו מכחישים כל קשר לאודישן הזה, הוא לא נעשה בידיעתה, באישורה ובהסכמתה של החברה". יצוין כי על אף ההכחשה של אפרודיטה, שרון הציג בפנינו שיתוף פעולה מהעבר והתכתבות עם סמנכ"לית השיווק של המותג מלפני חצי שנה.

שרון מסר בתגובה: "אני עובד בתעשייה המקומית והבינלאומית למעלה מ־30 שנה. באודישנים שמתקיימים בכל העולם להלבשה תחתונה דורשים לבוא עם נעלי עקב, חוטיני בצבע גוף וחזייה תואמת ולק שקוף. לא היתה בכוונתי לפגוע או לרשום מילים לא נאות או לא צנועות בהגהת הטקסט, ואם היו מילים שפגעו באותה מיוצגת אפצה ביום צילומים מתנה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר